valstadkillen skrev:
vaddå ljudnivå vrf klaga på det? alla som kör som dårar kan man klaga men de som spelar musik ska få spela musik!
Nu triggar du mig med bångstyrig attityd man brukar se från en 18-åring..
Vem är det som bestämmer vem som får komma och inte på denna träff?
Hundägare kan vara bilintresserade och lika så barnföräldrar, deras ansvar att se efter sitt bihang.
Vem har gett dig rätten att spela hög musik?
Står ingenstans i radioactive's inbjudan att musik är en självklarhet, bara för att du tycker att det är kul/fräckt så ger det inte dig rätten till det. Precis som ute på gatan kan polisen bötfälla dig för hög volym. Speciellt då det inte verkar finnas tillstånd för dessa träffar. Även därav lapplisor och poliser cirkulerar som gamar eftersom personer som smäller däck, super och kastar skräp överallt precis som du, själva bestämt att de tycker att det beteendet är accepterat. Menar inte att just du gjort detta men attityden är densamma och markägare vill inte betala städ för att "ett gäng bilmuppar" tycker det är kul att en gång per månad skräpa ner på just deras parkering..
Som generell feedback på träffen kan jag känna att allt för många "orginal-passat-2001-tdi" bilar rullade in på stora parkeringen vilket gjorde att en hel del fina bilar fick ställas bakom ica / annan plats där den stora massan missade dem. Förstår att det inte går att kontrollera eftersom Ica har öppet och alla ska vara välkomna men som besökare i en sådan bil hade jag parkerat avsides. Var även märkbart mer supande, pilsnerbilar och nedskräpande än vad jag sett tidigare på dessa träffar?
Oavsett en bra träff med många bilar, trots att saab ligger mig närmast så var det speciellt roligt att se uppradningen av T-Gul!
Och hoppas att de som prompt ska stå och dunka musik kan uppdatera sina spellistor till nästa år, trumpsta och andra liknande låtar känns redan 2012 så dags att hitta lite nytt material!
/inte-illa-menande-surfarbror