i detta projekt kommer jag renovera en amazon -65 och förhoppningsvis kunna besiktiga den nästa år. trots att jag bara är 16 år gammal så är detta mitt andra stora renoveringsobjekt, mitt första var a-traktorn ;)
Har du nån strombergare + grenrör/insug till övers? Har sj ett par strombergare lösa i renoveringsbehov.. saknar grenrör Kör just nu på en fallförgasare.. men den går inte optimalt..
Har du nån strombergare + grenrör/insug till övers? Har sj ett par strombergare lösa i renoveringsbehov.. saknar grenrör Kör just nu på en fallförgasare.. men den går inte optimalt..
tyvärr så har jag inte de ja har några strombergare dock isärplockade och okänt skick .
de är inget rost hål det har suttit ett uttag till motorvärmare där och den ska läggas igen men ja kom på de när jag redan hade börjat spackla får bli imorrn de !
de är inget rost hål det har suttit ett uttag till motorvärmare där och den ska läggas igen men ja kom på de när jag redan hade börjat spackla får bli imorrn de !
AHa okej. Då måste förra ägaren vart jäkligt dålig på runda hål
Senast redigerat av Amazon_142_Duett (17 augusti 2013)
AHa okej. Då måste förra ägaren vart jäkligt dålig på runda hål
ja den som har "renoverat" bilen tidigare måste ha varit både blind o full när han/hon grejade med bilen ....