Tjenare, har nu kört runt i en 740 sen jag tog körkort i januari och tyckte att det var dags för en uppgradering så blev en Volvo S70 i en väldigt ovanlig färg, lite att reda till men min pappa är väldigt duktig på volvo och har... Visa mer
Det är typ 2 fästen på knoppens (plaststång) som sticker ut lite typ, tryck på dem med en tång eller liknande eller be. Ögon göra det och så sliter du! Men allt beror ju också på årsmodell som jag skrev 97-98 får man skära bort den och 99-00 är det att trycka på spärren bara
Det är typ 2 fästen på knoppens (plaststång) som sticker ut lite typ, tryck på dem med en tång eller liknande eller be. Ögon göra det och så sliter du! Men allt beror ju också på årsmodell som jag skrev 97-98 får man skära bort den och 99-00 är det att trycka på spärren bara
Med vänlig hälsning, Erik
mitt tips gäller på 99-00 glömde jag skriva! Tack Erik för att du skrev det!
Med vänlig hälsning, Erik
mitt tips gäller på 99-00 glömde jag skriva! Tack Erik för att du skrev det!