2801
Sök

Va tycker ni om evo scoop på min golf 2. ta bort lr ha kvar?

908 Inlägg
11 augusti 2013
Trådstartare
https://www1.garaget.org/archive/126/125547/331122/331122-3195767.jpg

908 Inlägg
11 augusti 2013
Trådstartare
Nät ska dit oxå på huven

Forummoderator
26 349 Inlägg
11 augusti 2013
Personligen tycker jag det är så mycket annat som man ogillar, innan man börjar ens titta på scoopet..men..huvudsaken är ju att du - ägaren till bilen - tycker om det.
Vad andra tycker är egentligen inget att bry sig om.

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

908 Inlägg
11 augusti 2013
Trådstartare
Mack skrev:
Personligen tycker jag det är så mycket annat som man ogillar, innan man börjar ens titta på scoopet..men..huvudsaken är ju att du - ägaren till bilen - tycker om det.

Oki vad gillar du inte? Bara ute efter folks åsikter

Forummoderator
26 349 Inlägg
11 augusti 2013
davidklang skrev:
Mack skrev:

Oki vad gillar du inte? Bara ute efter folks åsikter

Den svarta huven.
Klistermärkena.
Bristen på fjädringsväg.

Men som sagt..det är bara mina personliga åsikter och är inget som egentligen betyder något.
Jag förstår ju att det är en viss stil som eftersöks, och då är det kul att du tappert kör efter den.

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

35 Inlägg
11 augusti 2013
Är inte så förtjust i scoopet.. passar inte riktigt in. Men man gör en bil för sig själv, inte för andra! smile

908 Inlägg
11 augusti 2013
Trådstartare
Amazonken skrev:
Är inte så förtjust i scoopet.. passar inte riktigt in. Men man gör en bil för sig själv, inte för andra! smile

Jo precis smile sen tkr ja de e kul o sticka ut lite o va annorlunda o inte göra som många andra smile

9 117 Inlägg
11 augusti 2013
Bort med scoop, bort med huvförlängare, se till att alla karossdelar har samma färg, på med ett par alufälgar gärna med bred kant. Sen duger den....

908 Inlägg
11 augusti 2013
Trådstartare
Putteliten skrev:
Bort med scoop, bort med huvförlängare, se till att alla karossdelar har samma färg, på med ett par alufälgar gärna med bred kant. Sen duger den....

Kul med åsikter även fast ja inte tänker ändra ngt

Osponsrad
1 631 Inlägg
11 augusti 2013
Shysst vagn tycker jag, behåll den så wink

Roger Rodas 19751031 - 20131130. (Han dog samtidigt som PW)

1 436 Inlägg
11 augusti 2013
davidklang skrev:
Putteliten skrev:

Kul med åsikter även fast ja inte tänker ändra ngt

Här kommer en till: wink

Tycker allt var bättre orginal, förutom coilsen. Så, ja bort med scoopet.

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.

9 117 Inlägg
908 Inlägg
11 augusti 2013
Trådstartare
Putteliten skrev:
Varför fråga vad andra tycker när du inte tänker ändra något?

E vell kul o se va folkt tkr o tänker när man har evo scoop på en golf 2

4 670 Inlägg
11 augusti 2013
O varför ställer du då frågan ta bort eller ha kvar?

908 Inlägg
11 augusti 2013
Trådstartare
Putteliten skrev:
mickius skrev:
O varför ställer du då frågan ta bort eller ha kvar?

Du hann visst före.....

rubriken låter kanske som att ja vill ha svar om ja ska ha kvar den lr inte. menar bara att ja ville höra folks åsikter. rubriken skulle vatt "Va tycker ni om evo scoop på min golf 2 ? " men även om rubriken vatt så så hade folk kommenterat ta bort den eller ha kvar den

JFfoto
11 augusti 2013
Putteliten skrev:

Och då ser den ut som precis alla andra..

908 Inlägg
11 augusti 2013
Trådstartare
Kalltkaffe skrev:
Putteliten skrev:

precis och det är vell inte kul ?

9 117 Inlägg
11 augusti 2013
Kalltkaffe skrev:
Putteliten skrev:

Beror ju på hur man ser det, behöver ju inte spöka ut en bil totalt för att sticka ut och inte vara som alla andra.
Kan ju vara roligt att göra som jag med min cab, stoppa dit ett par udda fälgar som ingen annan har på sin Audi 80 förutom RS2or då.
Senast redigerat av Putteliten (11 augusti 2013)

908 Inlägg
11 augusti 2013
Trådstartare
Putteliten skrev:
Kalltkaffe skrev:
Putteliten skrev:

Beror ju på hur man ser det, behöver ju inte spöka ut en bil totalt för att sticka ut och inte vara som alla andra.
Kan ju vara roligt att göra som jag med min cab, stoppa dit ett par udda fälgar som ingen annan har på sin Audi 80 förutom RS2or då.

du kör med udda fälgar och ja med udda huv. Och de e vell kul om folk lägger märke till att man har ngt annorlunda

Sök