hej! nu äre så här att jag bytte bort 740:in mot den hära opel för att jag ville ha något skattebefriat.när jag hämtade den så fick den inte någon gnista men det är löst, så den har visat livstecken nu . förövrikt så är den helt rostlagat i hjulhus och under. så sitter det nya dämpare i bak. och 2,2 liter motorn.
som den har sett ut en gång i tiden .
som den ser ut just nu . dock sitter det andra däck i fram och lite krom grejer på nu .
Snygga modeller detta. vad har du för planer för opeln annars ?
ska försöka få igång motorn och om den inte är reggad med den hära motorn så blir det en b20 (ska vara krångligare att regga med insprut i en sån här bil) sen blire kolla över lite lampor och bromsar sen ska det besiktas , och användas flitigt på crusingar
Det är nog inga problem och regga med en sån motor när det är bilar som är äldre än 75 så är det inga avgaskrav på de viset . sen får man byta till bättre bromsar när man kommer upp i en viss effekt
Det är nog inga problem och regga med en sån motor när det är bilar som är äldre än 75 så är det inga avgaskrav på de viset . sen får man byta till bättre bromsar när man kommer upp i en viss effekt
okej då kanske jag slippe att byta motor en då prata lite med far när han kommer hem, för han jobbar på bilprovningen .
[url=https://www.garaget.org/mypage/gallery_image.php?user=157003&image=2041008][/url sålde den …. men köpte tebaka den i onsdags 6 år senare , så nu äre nära en besikning allt är exakt som de var då ja sålde den xD byta oken i fram annars äre bah o rulla in , o har fått garage nu så nu kan ja skruva nääär ja vill utan att va beroende av kompisar