Ja som sagt har jag läder/alcantara och skulle vilja veta vilken läder rengöring samt läder "skydd" man skall använda (nått dyrt å bra kör typ meguiars). Även hur man ska göra rent alcantara något speciellt medel? har även blivit typ små fibrer/ihopknälade trådar som ploppat upp och kan man få ner dem i tyget igen eller e det kört med dem?
Kan tipsa om Sonax skinn/ alcantara rengöring. Använde det med riktigt fina resultat. Finns före och efterbilder i min projekttråd. "Inlägg 1"
O nopprorna används noppa bort finns på typ elgiganten 100kr
Och den funkar bra på både skinn och alcantara? Morsan hade en sån där nopp sak som jag lånade känns mycket bättre men ser inte riktigt ut som jag hade velat menmen. Var kan man köpa sonax? Autoexperten?
Senast redigerat av Maxenigalaxen (25 augusti 2013)
Kan tipsa om Sonax skinn/ alcantara rengöring. Använde det med riktigt fina resultat. Finns före och efterbilder i min projekttråd. "Inlägg 1"
Och den funkar bra på både skinn och alcantara? Morsan hade en sån där nopp sak som jag lånade känns mycket bättre men ser inte ruktigt ut som jag hade velat menmen. Var kan man köpa sonax? Autoexperten?
Och den funkar bra på både skinn och alcantara? Morsan hade en sån där nopp sak som jag lånade känns mycket bättre men ser inte ruktigt ut som jag hade velat menmen. Var kan man köpa sonax? Autoexperten?
Skrev fel skulle stå textil finns på mekonomen
Vågar man verkligen använda den på läder och alcantara då?
Skrev fel skulle stå textil finns på mekonomen
Vågar man verkligen använda den på läder och alcantara då?
Kika min tråd så ser du före och efterbild. Är ljus Alcantara i min 850R