Tune skrev:
jag bygger absolut inte för komfort
camber är snyggt. Alla får ju tycka vad man vill men som sagt. ingen komfort
Haha då är jag med, tyckte min 850 var lite jobbig o köra stundvis då den var rätt låg
Men ja låga bilar är ju snyggt så det är väl sånt man får ta? ^^
Bullet--- skrev:
Jiiimmie skrev:
Förstår inte riktigt varför vissa vill ha en camber så bilen ser misshandlad ut
Kan ju inte vara skönt att åka med det? ^^ Jag menar det måste ju vara stumt o jätte jobbigt o köra ?
(allt sånt är rätt nytt för mig o menar inget illa med inlägget)
+1 Alla får bygga som dem vill och det ser jag inget fel i men överdriven camber som många nyblivna Honda-ägare blivit så förtjusta i är det inget snyggt med. Det ska vara funktionellt enligt mitt tycke.
Det är en Honda, ingen mexikansk lowrider
Ontopic, ta detta med en nypa salt
Haha jojo klart jag tar det med en nypa salt, det är typ helt nytt för mig men blev tvungen o fråga ^^
TylerTheCreator skrev:
Camber används ju för att få bilen riktigt låg utan att behöva tucka hela hjulen. Sen är det ju jäkligt snyggt om man lyckas få schysst fitment med det
Hehe jo det vet jag
Kan lite om det då jag kollat upp det men som sagt blev tvungen o fråga varför folk gör sånt
Lite OT förlåt men ta denna som exempel, jag kan inte påstå att jag tycker detta är snyggt
http://www.youtube.com/watch?v=_r6ltUgtFWIMen sen förstår jag att vissa skaffar det för att få bilen låg för utställning o så. Men för mig så skulle det inte gå att ha en sådan låg bil. Tycker det räcker med vanlig sänkning
(Här i området så kan du åka kanske 100m mellan farthinder o gropar/gupp som är brutala)... Är väl därför jag inte är ett fan av sånt.
Men tycker att tråden verkar intressant så det kanske får en att ändra sig ? ^^