2 september 2013
Trådstartare
jag min idiotiska jävel skulle till utbildning i skellefteå i måndags, nedresan gick klockers, uppresan till gällivare däremot..... hyrde en 2013 audi A4 2.0 T och så blev jag helt fartblind tänkte inte ens på hur fort det gick och så tog snuten mig på radarn i jokkmokk vid ok Q8, tydligen så är det 50 där och hade inte nån aning om det, jag bromsade långt innan skylten och långt innan OKQ8 och polisen hade uppmätt 108 på 50 Väg på 225 m... polisen hade varken varsel väst eller axelstöd på pistolen, rädd som man var så skrev man på alla papper så dum som man är... men förstår inte riktigt hur i håvete jag skulle kunna kört 108 km på 225 m avstånd och sedan när polisen kasta sig ut på vägen så bromsade jag in jätte försiktigt och svängde in utan problem, då hoppade han ut på vägen väldigt sent alltså... jag vet att det kommer vara många som säger att jag är en idiot för att jag kört så fort men jag gjorde ett misstag och det vet jag, det nekar jag inte... vägen är inte på något tätbebyggt område eller någonting en stor bred väg utan varken hus eller någonting bara nån korsning innan OKQ8, jag jobbar som service elektriker i gällivare åt Goodtech och chefen ska fixa intyg när jag får hem papprerna, vad säger ni hur länge blir man utan kort... ? jag hade 2 månader kvar av prövotiden...
Senast redigerat av Kimmey281 (3 september 2013)