3262
Sök

Volvo c70 t5 -00. Styla både inuti och utanpå bilen. Skrämma upp motor och chassi och även ny lack är tanken.

Bilen kommer fräschas upp i lacken och styla den cleant. Samt skrämma upp motorn. Kom gärna med förslag som kan göras :)

67 100 Visningar
Projektet avslutat 16 november 2014
25 Inlägg
31 oktober 2013
mhylander skrev:
Hej! Går i planerna att införskaffa Coilovers. Frågan är om man ska vänta med det till efter vinter och snön är borta och istället köpa 3" downpipe. Beslutsångest..sad
Någon som har eller vet någon som säljer 3" downpipe till vinklat avgashus? smile

Laddar nog upp några bilder imorgon på hur toningen blev på bilen också ^^

skulle definitivt väntat med coils, vet aldrig hur mycket snö de blir wink.  downpipe kan du köpa hos autotech, ferritas 3" med 100cells racekatt. Kostar dryga 7 tusen, men e ju rostfritt med smile.

279 Inlägg
31 oktober 2013
Skulle med skitit i coils nu över vintern smile kör på 3'' downpipe:) men tycker att du inte ska köpa de hos ATM, känns lite väl dyrt smile

Sponsrad av: Mig
Projekttråden!:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 2#p3967332
När du tycker att det är jobbigt eller tråkigt att tanka bilen då är det dax att sälja den!

BMW 335D E91
1 399 Inlägg
31 oktober 2013
Kör på downpipen wink

297 Inlägg
31 oktober 2013
Ser riktigt fint ut smile Om jag hade varit du skulle jag köpa coilovers efter vintern.

310 Inlägg
31 oktober 2013
Trådstartare
Neco skrev:
mhylander skrev:
Hej! Går i planerna att införskaffa Coilovers. Frågan är om man ska vänta med det till efter vinter och snön är borta och istället köpa 3" downpipe. Beslutsångest..sad
Någon som har eller vet någon som säljer 3" downpipe till vinklat avgashus? smile

Laddar nog upp några bilder imorgon på hur toningen blev på bilen också ^^

skulle definitivt väntat med coils, vet aldrig hur mycket snö de blir wink.  downpipe kan du köpa hos autotech, ferritas 3" med 100cells racekatt. Kostar dryga 7 tusen, men e ju rostfritt med smile.

Okej. Ja men vet ju aldrig. Men oftast brukar det inte bli så mycket snö här i Göteborg smile
Har kollat hos autotech men tycker det verkar lite dyrt även om det är rost fritt. Har en polare som eventuellt skulle bygga en åt mig smile

310 Inlägg
31 oktober 2013
Trådstartare
karlberg92 skrev:
Skulle med skitit i coils nu över vintern smile kör på 3'' downpipe:) men tycker att du inte ska köpa de hos ATM, känns lite väl dyrt smile

Okej. Känns som dom flesta verkar tycka det hehe smile
Nä atm skippar nog denna gången faktiskt. Polaren snacks om att han skulle bygga en downpipe till mig men vette fan. Vet du vart man kan få tag i en till hyfsat pris eller? smile

PS, såg att du hade ringt mig förut. Var i duschen smile

310 Inlägg
31 oktober 2013
Trådstartare
nyller skrev:
Kör på downpipen wink

Okej. Lutar nog att det blir det till att börja med iaf. Känns bara som jag skulle vilja satsa på utseendet lite mera nu också wink
Nåt förslag vart dom säljer downpipe till hyfsat pris? smile

310 Inlägg
31 oktober 2013
Trådstartare
Naslund93 skrev:
Ser riktigt fint ut smile Om jag hade varit du skulle jag köpa coilovers efter vintern.

Tack så mycket! Din är riktigt fin med smile
Okej. Lutar nog åt det. Åtminstone till efter downpipen..wink

297 Inlägg
31 oktober 2013
mhylander skrev:
Naslund93 skrev:

Tack! smile dock saknas det r-front och lite smått och gott wink

310 Inlägg
31 oktober 2013
Trådstartare
Naslund93 skrev:
mhylander skrev:
Naslund93 skrev:

Tack! smile dock saknas det r-front och lite smått och gott wink

Antar att du menar på din nu? smile
Jo det hade inte suttit fel. Något du ska införskaffa eller? smile

88 Inlägg
31 oktober 2013
ser riktigt bra ut! smile grymt avis på dina klarglas vill oxå ha, haha smile kolla gärna in min projekttråd smile

310 Inlägg
31 oktober 2013
Trådstartare
-memme- skrev:
ser riktigt bra ut! smile grymt avis på dina klarglas vill oxå ha, haha smile kolla gärna in min projekttråd smile

Tack så mycket! Ja det förstår jag allt. Sån otrolig skillnad om man jämför mot original smile
Absolut, ja gör det imorgon under dagen. Dags att sova nu wink

88 Inlägg
31 oktober 2013
mhylander skrev:
-memme- skrev:

Tack så mycket! Ja det förstår jag allt. Sån otrolig skillnad om man jämför mot original smile
Absolut, ja gör det imorgon under dagen. Dags att sova nu wink

kan man lugnt säga! smile görså haha wink

25 Inlägg
1 november 2013
mhylander skrev:
nyller skrev:
Kör på downpipen wink

Okej. Lutar nog att det blir det till att börja med iaf. Känns bara som jag skulle vilja satsa på utseendet lite mera nu också wink

JT säljer väl Downpipe för ett par tusen billigare än Atech om jag minns rätt smile

218 Inlägg
1 november 2013
Ser riktigt bra ut! R-front och klarglas gör verkligen sitt smile
Följer

Följ gärna mitt projekt på dieseln och lämna en kommentar! :)
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=282638

310 Inlägg
2 november 2013
Trådstartare
Neco skrev:
mhylander skrev:
nyller skrev:
Kör på downpipen wink

JT säljer väl Downpipe för ett par tusen billigare än Atech om jag minns rätt smile

Jaha okej, tack! Får ta och kolla på det wink

310 Inlägg
2 november 2013
Trådstartare
Lofarn skrev:
Ser riktigt bra ut! R-front och klarglas gör verkligen sitt smile
Följer

Tack så mycket! Ja verkligen. Blir som en helt annan bil. Helt klart bästa kombinationen big_smile
Härligt att höra smile

310 Inlägg
5 november 2013
Trådstartare
Tjena!
Inte hänt så mycket med bilen nu på ett tag. Bara köpt nya parkeringslampor samt fått punka och fått lagat det. Kommer nog inte hända så jätte mycket fram tills lönen kommer..smile

I lördags så polerade jag även syrrans bil. Fick tagit en snabb och halv dålig bild på den innan dom åkte iväg. Blev riktigt nöjd med resultatet smile

Forummoderator
26 344 Inlägg
5 november 2013
Lite avis på den den R-fronten jag..

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

310 Inlägg
5 november 2013
Trådstartare
https://www1.garaget.org/gallery/images/155/154242/154242-28265d1edcac83999d61741df62a0eda.jpg

Blir lite konstigt med uppladdningen på telefonen. Den ville inte få med allt i ett..smile

Sök