Ja en bil som skall bli i betydligt bättre skick än vad den är nu =) och komentera gärna vad ni tycker =) ska man renovera helt orginal eller ska man uppdatera med vissa grejer som kan användas från 9000 tex eller bara 900... Visa mer
Jaha då blev det lite ändring... därför det inte har hänt så mycket på ett tag nu, men har flyttat hem allt till mitt egna lilla garage nu när man har eget garage... men det blir lite trångt och inte kan jag svetsa inne i garaget s det får jag göra utanför.... men det kan kanske funka det oxå...
Jaha idag har man kapat till lite plåt från en annan bakände som va menat som donator för plåt så man får alla pressningar och veck som orginal kommer bild på det imorgon.... så nu gäller det bara att man inta kapar för mycket på bilen det ska bytas på så man får massa mer jobb och behöver lappa allt för mycket =P
Ledsen att det inte hänt så mycket här som jag önskar men tyvärr kommer det annat imellan ibland som gör att det drar ut på tiden mer än vad man räknar med
Även om det inte kommit upp här har det ju hänt lite då man köpt på sig en del saker tills man börjar montera ihop allt igen... om man nu kommer ihåg hur allt ska va och sitta... hahaha