Har också SPY-larm (som Vikinglarm säljer), men till min fyrhjuling och följande är värt att notera:
* Jag blir TOKIG på att den alltid ska påminna om att jag inte larmat på 10 sekunder efter jag slår av tändningen. Hinner knappt kliva av...
* Smidigt att koppla in. Elschema som faktiskt är helt okej medföljer.
* Plastiga fjärrkontroller. Tveksam hållbarhet på knapparna.
* Extremt bra räckvidd! Kan larma av och på hemma (och fjärrarna piper och vibrerar om larmet går!) trots att det är hus i vägen mellan garage och hemmet.
Så sammanfattningsvis kan man säga att för dom pengarna är det ett vettigt larm med vissa småsaker som skulle kunna förbättras.
Jag köpte dock mitt på Ebay till ett helt annat pris än vad Vikinglarm begär. Nackdelen då är förstås garantiärenden, så det är en smaksak.
//Brådhis
The evening sun touched gently on the eyes of Lucy Jordan... Undervattensfoto med min ROV (undervattensdrönare): https://www.instagram.com/rov_sweden/
men om man skiter i och kopplar in central lås, och startspärr, o det där som jag inte har på bilen. blir det fel i hela larmet då eftersom allt måste kopplas in?
men om man skiter i och kopplar in central lås, och startspärr, o det där som jag inte har på bilen. blir det fel i hela larmet då eftersom allt måste kopplas in?
Ja kopplade aldrig in start spärr på mitt larm och det fungerar för mig iallafall
Don't Hate Me Because I Beat You..Respect Me Because I Teach You