Tja, tänkte fixa lite med min 940 ltt, det jag hade tänkt att göra är: [ ]= Ogjort [/]= Har hemma/Håller på att montera [x]= Klart [x] Besikta! [x] Höga laddet till 0.9-1.0bar [x] Chippa [/] Sportavgassystem [x] Tona lysen +... Visa mer
_Performance_ skrev:Lolvos skrev:mmathson skrev:Återkom gärna! Har funderat på det till min, men många har sagt till mig att motorn ska gå oroligt... Ja. Det jag har hört är att tomgången blir orolig om man har öppendump med orginal turbo. Men jag har aldrig testat själv Så vart det för mig, orolig tomgång. OCh vid fullgas när man släpper efter kan den dö ibland.
Lolvos skrev:mmathson skrev:Återkom gärna! Har funderat på det till min, men många har sagt till mig att motorn ska gå oroligt... Ja. Det jag har hört är att tomgången blir orolig om man har öppendump med orginal turbo. Men jag har aldrig testat själv
mmathson skrev:Återkom gärna! Har funderat på det till min, men många har sagt till mig att motorn ska gå oroligt...
Kalaspuff skrev:_Performance_ skrev:Lolvos skrev:Ja. Det jag har hört är att tomgången blir orolig om man har öppendump med orginal turbo. Men jag har aldrig testat själv Så vart det för mig, orolig tomgång. OCh vid fullgas när man släpper efter kan den dö ibland.Samma här, väldigt störande när man åkte i stan samtidigt som man körde med sinterlamell
_Performance_ skrev:Lolvos skrev:Ja. Det jag har hört är att tomgången blir orolig om man har öppendump med orginal turbo. Men jag har aldrig testat själv Så vart det för mig, orolig tomgång. OCh vid fullgas när man släpper efter kan den dö ibland.
Lolvos skrev:Ja. Det jag har hört är att tomgången blir orolig om man har öppendump med orginal turbo. Men jag har aldrig testat själv