Audi 100 C4 Quattro 2,8 V6 -94 Uppfräschning och dylikt!
Tjah! Köpte mig en Audi Quattro C4 2.8 4x4 v6! Och nu tänkte jag göra ett projekt av den! Det som ska göras är juh uppfräschning då så klart! Målet är att få den så clean som möjligt så kom gärna med tips och sååå! Följ och rösta... Visa mer
Tjah! Köpte mig en Audi Quattro igår! Och nu tänkte jag göra ett projekt av den! Det som ska göras är juh uppfräschning då så klart! Målet är att få den så clean som möjligt så kom gärna med tips och sååå! Följ och rösta gärna på bilen!
Påbörjade rubbningen idag lite för att se hur de biter på lacken! Och de verkar fungera riktigt bra! bara man får hålla på en stund nu bara så kommer de bli cleant!
Tjah kommer upp lite jobb jag har gjort på den nudå! Vart så taskigt väder så har inte kommit längre än så här o de är rätt krävande att putsa för hand men de blir bra ist! blir stoooor skillnad haha! sen ska de waxas också o putsas lite till haha! Kommenter,Tipsa och rösta på bilen! ciao!
Tjah då har man fått lite gjort igen då på audi! Andra sidan och huven o fronten är klar nu! kommer flerbilder! Iaf så har jag övergett mig själv med att använda maskin, de vart mkt mkt bättre faktiskt trodde inte de! Sen bytte jag blinkers på vänster fram också! Så snart blir det besiktningsdags! Aja låt bilden tala! Ciao följ oc kommentera!
Tjah! Då har man polerat aduin klar då! ska väl eventuellt waxas till på de om man orkar haha! är nöjd me resultatet iaf! Har vart mkt mkt jobb o slit i garaget! aja se och njut! Kommentera,följ och rösta!
Tja! Här kommer de lite bilder när jag var ut och gled en dag/natt, passade på att ta foto när man hade tråkigt! låt bilderna tala för sig själv! Glöm inte bort att följa,kommentera oh rösta! Ciao!
Ute på glid me farbror för första gången! han gilla de helt klart haha!