torpis skrev:
Men... om det är mappat och klart för 13 lök så är det ju deras problem om det inte funkar. För dem får ju hålla på tills bilskrället går. Extremt låg timlön i det priset!
Det tycker jag var lite nedvärderande.
Anledningen är ju såklart att få ut sprut och bilar på marknaden så att man kan växa precis som alla andra har gjort.
Få bilskrället att gå förstår jag inte vad du menar, vi har gjort det hundra gånger genom åren och går väldigt fort oavsett insprutningssystem eller bilmärke.
Det fungerar varje gång, varför skulle det inte göra det? Har aldrig någonsin haft en missnöjd kund under alla år man har hållit på vare sig på firman eller privat.
Sprutet är VE baserat så man behöver aldrig mer än 16x16 och tändningen interpolerar ju självklart den med.
Finns inga som helst problem att varva över 9000rpm och ladda 3 bar på 16x16.
Sprutet är väldigt lättarbetat och överskådligt samtidigt som det är väldigt avancerat om man vill använda de funktionerna.
Inbyggd 4 bars mapsensor
6 inbyggda drivsteg för spolar antingen driva spolen direkt eller köra VAG. 99% av alla andra sprut måste man köra med externa moduler som tex VAG COP.
6 inbyggda väldigt exakta spridarsteg
2st inbyggda avgastempar som man kopplar till en vanlig K-givare
Inbyggd lambdakontroller
Exakt och lättarbetad laddtrycksstyrning.
2st 24 pinnars kontaktstycke ingår så att man kan göra sin egen härva eller så köper man färdig crimpta sladdar av oss och bara klickar i kontakstycket och får en så kallad flying lead.
Loggen är helt suverän och lättanvänd man kan logga upp till 100 värden samtidigt om man skulle känna för det.
Hjulhastighetsstyrd laddtryckskurva, bra tomgångsreglering vare sig man kör open loop eller closed loop.
Vi har egen 4wd dyno där vi sitter och är med och utvecklar och tycker till om vad som skall uppdateras och läggas till i mjukvaran. Har väldigt bra direktkontakt med utvecklarna och tillverkarna.
Jag vågar sticka ut hakan och säga att du aldrig kan hitta ett bättre sprut i denna prisklassen.
Fråga på om det är något ni undrar över
Mvh Mattias PSI Motor