denna projekt tråden gjorde jag föst till min röda 744a men köpte in mig en till 744a lite små kär i just 744a så de kommer nog vara kvar i familjen ett bra tag till
jag har köpt in en röd Volvo 740 med samma färg kod som min aldra första riktiga bil:-D o den fick ja när ja va 12 utav morsan o den betydde väldigt mycket för mig. när ja va 15 ungefär fick ja den sönder slagen o skrotad efter de har ja letat efter en fin röd kaross hur länge som helst känns de som :-( men nu har ja äntligen hittat en perfekt då regnr nästan är samma:-D så även om ja hittar rost så ska denna igång o den ska vara i mina ägor länge :-D kommer upp bilder i morgon då har internet till datorn :-D men lite info om den.
röd :-D
sänkt
tonad dock riktigt kast så måste göras om
bakrutan måste bytas då den är sprucken :'(
saknade en blinkers fram och en bak lampa när ja köpte den :'(
inredning måste göras iordning då de inte är helt komplett:-( men ja har allt
fälgarna är inte ens dugliga som uppställning fälgar till min svarta så dom måste byttas ut dock blir de nog 15" 940 plåt fälgar men bättre än nu!:-D
ja de finns en del att pilla med:-D
den har varigt turbo konventerad en gång i tiden och det som saknas har ja liggandes men ja vet inte om ja vill ha turbo i den då ja vet att en B230f inte klarar av så mycket:-( me de får tiden utse sålde alla turbo saker
lite va som ska ska göras med den () planerat . (/) på gång (x) klart
elhissar o elspeglar (x)
ny grill(X) funderar på byta till Glt grill hade ihjäl den org grillen så måste leta upp en ny
ny list (X)
på med fjädrar (X)
vita bilnkers fram (X)
vinge (X)
röd svarta baklampor (X)
tona om den ()
besikta()
göra den klar för bes (/)
svetsa golv i fram (/)
svetsa trösklarna (/)
lägga sätta eller ja vete fan helt ärligt kleta på under hetsmassa (/)
rost skydda på en del ställen ()
tvätta av lådan bytta häv armen och montera till baka den ()
koppla om pos ljusen lite i bak plus lite mer broms ljus () har allt hemma
fixa broms röret v bak. plus handbromsen båda sidorna ()
bytta ratt (x) har hemma dock ny original men sport kommer säkert inom kort
lacka upp den och polera den ()
köpa in och montera 940 front.
addon sidor och bak.
montera vingen.
ja de blir mycket mer med tiden kommer inte på allt nu men uppdaterar så fort ja kommer på nått
köpte in mig en volvo 744a glt 16v den 4de april 2015 ist för åka till elmia
men är rätt nöjd med den
lite info om den
en mörk grå metalic 744a med taklucka. elhissar runt om. svart inredning med gråa halvskinn sätten. eltaklucka. reflexramp. dåliga dimljus. glt grill och lister givetvis. vita blinkers fram. drag, dåligt tonad den med. lite rost fläckar jag inte gillar. nån bukla jag vill bli av med
men aa annars är jag riktigt nöjd med den