Tackar Bananafr0g! det låter som en bra idé Idag blev packningen bytt så nu läcker den inge mer olja. Ville inte starta ens med slang från soppadunk idag så pumpen verkar slut så blir att byta den mot den som satt på förra motorn nu i veckan Blev lagom höjd bak när den e upphissad fram
Idag blev pumpen utbytt Verkar inte hålla tätt så i med den här Sen efter lite injustering så hoppa den igång å gick Imorrn blir det byte av coils sen en allmän översyn till besiktningen på fredag
Idag åkte lyserna och grillen på såhär såg det ut innan inkapning av lyset Efter Grillen va lite tjockare än den gamla så man ser där vart nedre fästerna sitter Blev väll inte helt 100 men nu sitter allt där iaf Ska kolla med andra fälgarna imorrn och se vilka som passar bäst annars är den klar för Bug run
Idag blev det e sista ryck innan Bug run Fälgarna hamna för långt in fram och skrapa i coilsen så får köra ner med bbsen istället lite tråkigt men sånt som händer.
Då va man hemkommen från Bug Run å det gick fint att både åka dit å hem med caddyn Blev ett litet sista minuten däckbyte nere på plats så kapslarna åkte dit Blev bra med dom på dock satt det alldeles för hög profil på fälgarna så gick knappt att svänga. Max styrning höger hela vägen hem enda nerslaget förutom däck mot skärmkant va att gasvajern hoppa ur i Fagersta. Får se om man åker på Bug Run wet med den här också
Tackar! går rätt segt då det inte blev nå mer efter besiktningen gick ut. har tänkt åkt ut framöver och kolla om nya kofångarn fram passar. fick tag på en äkta Rabbit kofångare så det kan bli bra. återkommer med update om det
Tjenare igen ! såhär ett år sedan sist kan jag meddela att det inte hänt speciellt mycke med caddyn förrutom att jag fått tag på en del grejer till den. Snart en komplett Rabbit kofångare fram fattas bara gummina som sitter fram En komplett uppsättning P-fälgar så är det nån som är sugen på dom gamla jag har så är dom till salu Deluxe grillen från Rabbit -80 och till sist en svart ratt till early westy men har ingen bild på den för tillfället.
Sen vet jag inte hur jag ska göra om jag ska ha caddyn stående ett år till iom att den blir skattefri och kommer gå 2 år vid besiktning 2018. överväger det eftersom jag ändå har 8 andra vws att hålla på med