MikkoHansen skrev:
haha om de nu inte är någon skillnad på sportluft filter och original, varför väljer man då sportluft filter, då menar jag även insatsfilter?
tuffare insugsljud kan man ju få uaf... dessutom om det nu vore så bra och enkel lösning för effekt varför har inte värsting bilar som BMW m, Audi RS, Maserati, Ferrari sånna där trattar till filter för då? istället för att välja riktiga samt DYRA tillgångsvägasätt som Kamaxeltider, ventillyft, portade insugsrör, ställbara kamaxeltider (vanos). förstår ni att sånna där sportluftfilter inte hör hemma på seriösa bilar? det är för bondtrimmare och eftermarknadsfirmor som vill lura 18 åringar på pengar ihop med en bunt ledljus och klarglasblinkers att sätta på sin 90 tals bil
Senast redigerat av Aquilla (23 oktober 2013)
En generell BMW ägare: njuter mer av bilen än sambon eller frun, om den har någon vilket inte alltid är vanligt. Åker då gärna en omväg med bilen för att få chans att visa upp sig och gärna med dimljusen på. Mer intresserad av hur han blir uppfattad i sin bil än utanför, Tror det är en snabb sportbil han köpt fast det viktigaste är ändå att den andas premium och status bland arbetskamraterna.