NiKeMaN skrev:
marcus0510 skrev:
NiKeMaN skrev:
ok? Då får nog herrn specificera sin egna teori en aaaaning.
Haha nä känner inte att jag behöver det.
Men du kallade din Teori för fakta, så lägg gärna fram din fakta.
Ta en bil med frisk klarlack, ta din tyngsta maskin och din grövsta rubbing.
Kör på hårt och kolla hur mycket färg du får i trissan...
Så nu har jag fått lite medhåll i tråden.
Nu önskar jag att du lägger fram din teori eller dina "fakta" som bär emot allt vi andra säger.
Först vill jag klargöra att ingen av er har lagt fram någon fakta än. Fortfarande teorier.
Man kan inte jämföra bränna igenom en lack och polera en lack, självklart är det lätt att bränna en lack.
Jag har ingen fakta, ni har ingen fakta.. än i alla fall. Jag har inget som helst behov av att bevisa mig själv ha rätt.
Men om någon av er känner er manad. Så gör gärna ett experiment, jag är inte svår. Har jag fel har jag fel.
Men då vill jag ha det bevisat, för jag har väldigt svårt att tro att man skulle polera bort lacken på bilen.
Att många står bakom en teori betyder inte att den är rätt, detta märks speciellt inom rekond.
Vet att inte var du som skrev det, men Jill skrev """Med 2 helpoleringar per år så är du genom klarlacken efter nåt år. Det är inget att rekommendera."""
Vanligtvis skulle jag inte säga emot henne då hennes kunskaper har bevisat sig flera gånger om här. Men i detta fallet tror jag helt enkelt inte på det.
Men detta skulle ju vara ett bra experiment, om någon har råd att chansa.