hej, kollar på en passat CC TDI som rullat 7500 mil på 3 år och säljs för 179 tusen. Bilen är FULLUTRUSTAD! Är det värt att slå till eller bör man tänka på ngt? Pris? ngt med själva bilen?
Är det företag? Vilket isåfall? Vilken motor är det? 7500 mil på 3 år är inga som helst konstigheter, speciellt för en diesel. Diesel mår bäst av att inte stå alltför länge!
Dra o testa den! På en så ny bil finns det egentligen inte mkt o kolla upp, kolla bara att alla papper osv är i sin ordning och att servicen är gjorda osv. Tycker du om den, köp! Så gjorde jag på min BMW iaf
Tänk på att den motorn är klen o svårsåld, du kan pruta!!
om bilen går precis som den ska och allt fungerar utmärkt. Vad är ett rimligt "prutnings"pris, utan att ge skambud? intressant att höra vad andra tycker också
En omöjlig fråga att svara på utan att ha varit och sett och provkört bilen, kan finnas dolda fel man upptäcker och bilens värde föll precis med typ 50 000 kr som exempel. Tycker den är vettigt prissatt, den 140hk dieseln är helt OK att köra, barnsjukdommarna på 2.0tdi med spridarna e borta sedan flera år tillbaka osv. Lådorna på dom e också bra, som sagt, jämfört mot andra och den ligger OK i pris. Åk och se vad hon är villig att acceptera, hon har ju fått tjänstebil, kanske är i behov av pengar och inte av bilen, endast gudarna vet vad hon är villig att acceptera.
Antar att du menar krägningshämmarstagen? Sällan ett stort ingrepp, kostar inte mycket pengar och kräver ingen justering av framvagnen efter byte. Eller gick krängingshämmaren helt sonika av? Består ju av 20mm+ solitt stål.
Antar att du menar krägningshämmarstagen? Sällan ett stort ingrepp, kostar inte mycket pengar och kräver ingen justering av framvagnen efter byte. Eller gick krängingshämmaren helt sonika av? Består ju av 20mm+ solitt stål.
Ingen aning, jag skruvar noll och ingenting på den bilen. Tvättar städar och fyller på luft i hjulen typ. Självklart inget dyrt men ändå rätt klena för att vara på en så ny bil. Extremt högt klonk blev de dock.