LångtidsProjekt Låg. Påbörjade detta projekt 2007, men saker kom i vägen ett par år.....Planen är fortfarande samma som då, luftfjädring, vitmotor (nu 960 3.0), V40 panel... Resten får komma som det kommer.
Hur går det? Har du inte slickat såren klart snart? Vill ju se mer av ditt projekt
Vafan, den där helv***s axelskadan vill inte släppa, går fortfarande på smärtstillande.....Så slickandet fortsätter tyvärr.. Torr i halsen, slut på salivet känns det som, men inte fasen hjälper det.. Hade tänkt som nästa steg att ta tag i det mekaniska, bromsar bland annat.. Sen behöver jag slakta donatorbilen också, den är fortfarande komplett, så det är lite pyssel med det. Vill inte börja slita med allt förrän jag fungerar korrekt fysiskt tyvärr....MEN SEN JÄVLAR!!!!
*slicka, slick, slick*
Du är igång själv nu iallafall, skönt. Norrlänningar går väl inte sönder lika lätt som vi härnere nära fjollträsk
Tänkte bara säga att tack vare ditt bygge så har jag införskaffat mig en 140:a, var inte så överdrivet förtjust i dom förrän du visade hur grymma dom kan bli, nu kommer inte jag att bygga om min såpass som du då kunskapen saknas men custom blir det. Ser fram emot update, krya på dig!
Tänkte bara säga att tack vare ditt bygge så har jag införskaffat mig en 140:a, var inte så överdrivet förtjust i dom förrän du visade hur grymma dom kan bli, nu kommer inte jag att bygga om min såpass som du då kunskapen saknas men custom blir det. Ser fram emot update, krya på dig!
Oj, trodde inte man kunde göra ett sånt intryck på någon med mitt lilla bygge, kul! Och custa på. det är kul! Jag väntar också på en update, för då vet man själv att det går framåt!
Du skulle inte vilja plåta några schysta bilder undertiden som du bättrar dig?
Vore kanonkul att se några bilder på den i dagsläget
Det är klart jag kan ta lite bilder, men den ser ju ut som de sista bilderna jag lagt upp, ingen skillnad alls... Eller är det nåt speciellt du vill se?
Jahapp, sagt och gjort, på begäran var jag ute en sväng och plåtade lite, vissa bilder är väl kanske lika andra som har lags upp tidigare osv. Är det för mycket och tråkigt får ni väl strunta i att titta helt enkelt
Luft ibak.
Luft ibak.
Luft fram & bak, här ser man problemet med bakbälgarna. Behövs antagligen bytas.
Längtar tills den dagen man får se den här snyggingen med lite färg. Är ju riktigt snygg redan nu.
Bayerische Motoren Werke. For the Win.
The only time a BMW owner willingly removes his car from the road. Is to remove the road from the car.
Never Argue With An Idiot. They´ll Lower You To Their Level And Then Beat You With Experience.