LångtidsProjekt Låg. Påbörjade detta projekt 2007, men saker kom i vägen ett par år.....Planen är fortfarande samma som då, luftfjädring, vitmotor (nu 960 3.0), V40 panel... Resten får komma som det kommer.
kul bygge tycker du ska spinna vidare på de där med v40 bräda osv
Jo, tanken är v40 brädan, finns bara vissa vitala bitar som ska lösas, bla. friskluftsintaget, det sitter ju längst ut till höger på v40, och mitt i bilen på 140...Torkarmekanismen tar också plats där luften till framrutan vill gå. Ska som sagt klura lite på det i framtiden.
Idag har jag påbörjat en ombyggnation av ett stall till garage, 70m2 är alldeles tillräckligt för mig. Endast ca. 40 meter från mitt hus. Ska bli skönt att äntligen få pula med bilen under den mörkaste årstiden. Kanske blir mer gjort för en gångs skull! Beräknar bli klar för inflyttning om kanske två veckor, vi får se....
Eget garage i närheten till bostaden är guld värt, har själv byggt om mitt gamla stall till garagedel. Ska så småningom bli en lackbox av den delen, nu funkar det som kallförråd så man slipper att ha allt i det ordinarie garaget. På med snickarbältet bara.
Eget garage i närheten till bostaden är guld värt, har själv byggt om mitt gamla stall till garagedel. Ska så småningom bli en lackbox av den delen, nu funkar det som kallförråd så man slipper att ha allt i det ordinarie garaget. På med snickarbältet bara.
Det är på, det är på!! Tog mig precis en paus och käkade till F1 kvalet, nu ut igen!!