2960
Sök

Bygga Baslåda 945

27 Inlägg
27 oktober 2013
Trådstartare
#1
Hej!

Har just nu på och väljer om jag ska köpa en baslåda eller bygga en egen baslåda i 945an.

Något sånt här hade jag väl tänkt mig, men kanske med dubbla 12or eller liknande.
http://cdn.blocket.com/static/1/images_full/73/7304851692.jpg

Då jag aldrig tidigare har byggt en baslåda så kan jag inte måtten som är viktiga, och hur den skall se ut invändigt.

Jag har möjlighet till snickarverkstad och de allra flesta maskiner då jag arbetar som snickare. Så om det bara finns någon schysst ritning på hur den skall se ut så man kan köra igång smile

Som sagt en 945 (Kombi)... Finns det någon ritning? eller någon som kan hjälpa mig med en. Tack!

** Om det finns någon som har byggt den i 2 delar så skulle det vara det bästa, för möjlighet att ta ur, samt sälja den vidare utan att riva ned hela skiten.
Senast redigerat av Fallman7 (27 oktober 2013)

1 494 Inlägg
27 oktober 2013
#2
Fallman7 skrev:
Hej!

Har just nu på och väljer om jag ska köpa en baslåda eller bygga en egen baslåda i 945an.

Något sånt här hade jag väl tänkt mig, men kanske med dubbla 12or eller liknande.
http://cdn.blocket.com/static/1/images_ … 851692.jpg

Då jag aldrig tidigare har byggt en baslåda så kan jag inte måtten som är viktiga, och hur den skall se ut invändigt.

Jag har möjlighet till snickarverkstad och de allra flesta maskiner då jag arbetar som snickare. Så om det bara finns någon schysst ritning på hur den skall se ut så man kan köra igång smile

Som sagt en 945 (Kombi)... Finns det någon ritning? eller någon som kan hjälpa mig med en. Tack!

** Om det finns någon som har byggt den i 2 delar så skulle det vara det bästa, för möjlighet att ta ur, samt sälja den vidare utan att riva ned hela skiten.

Du behöver ju anpassa lådan för dina basar med å inte bara bilen ^^
Åker du in till BRL i jkpg så kan dom nog hjälpa dig, kanske är lättare att få det förklarat ansikte mot ansikte.


27 Inlägg
27 oktober 2013
Trådstartare