Ser ut riktigt fint! får man fråga vad för kolfiber du körde med samt om du har ngt tips då det är så stort det du draperat då jag själv ska förhoppningsvis snart gjuta min instrumentpanel även i kolfiber
Oj! Det ser ju jättebra ut... Kommer bli helsnyggt!
Se nu bara till att hinna klart också! Jag vill gärna se både dig och bilen på Elmia, faktiskt! Och jag hoppas vara i så pass skick att jag slipper hink och rullstol, men i så fall lovar jag att ge mig till känna om du är vid bilen...
Hey norrland! per tippsade om att det hade hänt endel:) och mycke riktigt, kul att se! hur funkar det med kolfiber arbetet!? rätt spännande material va får önska fortsatt lycka till och god jul på dej!! // sebbe!
Ja herregud... Bilporr på högsta jävla nivå som man säger! Helt sjuk inredning kommer du få! ^^ Och klar till elmia låter verkligen inte omöjligt heller! Lycka till i framtiden med monstret!
"Get drunk or try dying!" / Bam Margera och Ville Vallo (HIM)
Idag har det slipats polyester för hela slanten på mina ljuva kolfiberinredning. Min trogna trupp av medhjälpare, Micke och Jonas, fanns på plats tidigt på morgonen som vanligt på lördagar.
jag hade också en burk klarlack på sprayburk som jag provade på baslådan och ena dörrsidan, jag är överjävligt nöjd även om det krävs en aning pinputs innan den riktiga klarlacken läggs. minns nu att denna klarlack är bara för prov och ska slipas bort. Detta är slipat med p120, p240 och slutligen p320
Ååh, vad snyggt det bliir! Ser riktigt grymt ut, du lägger verkligen ner din SJÄL i denna Calibra! Sjukt bra blir den iallafall! Fortsätt såhär så kommer den bli ännu trevligare! Grymt imponerad av ditt tålamod, och ork.
jag kunde inte heller när jag köpte kolfiberrullen, fick lära mig och tack vare att jag hade en kompis som hjälpte mig så gick det bra, nu återstår lite slipning av grejjerna och där gäller det att vara noga så man inte skadar fibren.
Fick tips om att jag skulle läsa din tråd. Den påminner mig så mycke om mitt MR2 bygge och kan inte annat en bli inponerad av ditt jobb som du lägger ner Lycka till med fortsättningen