Nu har det hänt lite i garaget efter lite motgångar och framgångar så är det inte så mkt kvar att göra faktiskt
Blev en ändring på turbosidan då k29an var alldeles för stor fysiskt, så jag tog mig i kragen och köpte mig en ny BW s366a ist som ska få agera där ist
Sprutet är även det halvägs inne i bilen bara lite småpyssel kvar och spridare och sånt är på plats.
Kommer bli en ny stereo i bilen också som kommer ha android i sig så jag kan ha vems tune på den så jag har bra övervakning över hela systemet. För nån stereo vill jag egentligen inte ha, den kommer spela ljuv musik endå
Här är k29an på plats men som synes så är den klumpig som få.
Oljeslangar till turbon är gjorda.
Vemset när det kom.
Och en bild på bilens nya luftpump
Går även i tankarna på att sälja Blitz fälgarna och köpa ett par sqObs från stancetech.se 9,5" fram och 10,5" bak och 18" höga, men det är bara funderingar och inte prioriteringar.
Måste även passa på att tacka alla parter som har blivit inblandade i detta i slutet av denna månad, iom att det inte finns så mkt av dessa bilar i övre norrland så ser det ut som att många vill hjälpa till med vad dom kan så det tackar jag innerligt för.
Väntar på lite besked och allt kan ta en kovändning efter nyår men det får man hålla tummarna för