Tjena folket!
Inte varit så jätte mycket ös med bilen för tillfället, då alla i garaget lagt fokus på att få mer ordning i garaget samt utanför!
Min kära far fixade en kärra med virke, så har snickrat bänkar hela veckan i princip! Men bra börjar det bli!
Nu när jag har arbetsbänk kan jag börja med att spräcka b16 maskinen å gå igenom, inte jätte roliga bilder då kanske.
Såhär blev min hörna!
Hängde dit dämparen, måste dit lite tightare men det löser sig med bättre gummi upphängningar! Annars är jag grymt nöjd med hur det ser ut.
Sen tyckte min kära vän Florent att det va dags att göra något roligt som syns att man gjort något!
Så han tog på sig att börja slipa VT fronten, lackering innan som va knas banan! Så han fick stå å slipa en bra stund för att få det någorlunda jämnt.
Valet av färg har varit klart för mig länge, långt innan jag ens skaffade en Crx.
Blinkers va jävligt dassiga, färgstänk och annat skit på! Så körde på och våtslipade och sen polerade Florent dom! Blev bättre än nya. Ja nu kan ju se skillnaden själva ;D
I slutet av veckan ramlar det in mer godis till rexen, hoppas ni är med och ser vad det är för något!
Over & Out
Kimpa