Gissar att det blir väldigt stumma motorfästen med den lilla marginalen som motorn har att röra sig?
Japp de får de bli , kört med förstärkt motorkudde till Volvo B30 på högersidan , ska bli samma på vänster och troligtvis ett extra stabiliseringsstag Kan korta kollektorn några mm också .
Gissar att det blir väldigt stumma motorfästen med den lilla marginalen som motorn har att röra sig?
Japp de får de bli , kört med förstärkt motorkudde till Volvo B30 på högersidan , ska bli samma på vänster och troligtvis ett extra stabiliseringsstag Kan korta kollektorn några mm också .
Härligt, jag köpte av en Per i Mönsterås/Kalmar, han gjorde/gör egna helt stumma i satser till motor, låda och diff.
Gissar att det blir väldigt stumma motorfästen med den lilla marginalen som motorn har att röra sig?
Japp de får de bli , kört med förstärkt motorkudde till Volvo B30 på högersidan , ska bli samma på vänster och troligtvis ett extra stabiliseringsstag Kan korta kollektorn några mm också .
Härligt, jag köpte av en Per i Mönsterås/Kalmar, han gjorde/gör egna helt stumma i satser till motor, låda och diff.
Kollat lite på wastegaten , Tial mvs 38 mm kopia , tog bort fjädrarna för o mäta vad som satt i o kände att det kärvade när man tryckte upp den (utan fjädrar) visade sig att membranet låg emot insidan av huset , svarvade upp 3 mm vilket löste problemet . Fjädertrycket ligger på 27 kg vid öppning vilket verkar högt ? Ska kolla upp det .
Såhär ska den sitta , så nu ä de bara o ta bort grenröret o göra hål i kollektorn .