det jobbigaste som varit med bilen är att fått tag på pinnbult som går från m14 till m12 tog ett par månader innan jag hitta en sida som ville special tillverka det åt mig. så nu kör jag med muttrar i stället för bultar!
Viktigaste som ska göras med bilen nu är göra en hasplåt. Tråget har tagit en del stryk och de vill man ju inte köra sönder. Blir nog göra de om några helger kommer komma bilder på när jag bygger det!
håller på att bygga ljud i bilen just nu kommer bilder så småningom efter som jag nyss starta denna projekt tråden! men de som är i nu är en B2 15" bas tar upp rätt mycket plats i bak.! håller på bygger högtalar lådor till 2st MTX som ska sitta bredvid lådan, slutsteget till basen är ett gas pro 2000 steg (= steg till högtalarna är ett DLS steg (= men som sakt mer bilder kommer
LIGGER HEMMA MED KÖRTELFEBER så tar bilder när jag orkar!
de är 2st 6.5 or MTX RTC653 finns ingen plats kvar i bagaget. innan högtalarna fanns det plats för ett flak öl på höjden är högtalarna är i så är det fullt!
Bobber93 skrev:
Med andra ord bygger du bort hela bagaget? Hur stora är MTX högtalarna? Blir spännande att följa denna tråd
Har skaffat mig Thule takräcke och snowboards fäste! blir att ha longboarden där i sommar, letar även efter en bmx och cykel fäste. fäste som man tar av framdäcket på. kan nog bli bra!
vad tycker ni lacka om fälgarna mörk lila eller vinröda eller låta dom va som dem är?