Då va olje bytet gjort kändes riktigt gött få de gjort. I morgon blir de städa bilen noggrant och byta lampa. För att byta lampa måste jag ta bort fronten på bilen så lite bökigt men får väll gå!
Då va olje bytet gjort kändes riktigt gött få de gjort. I morgon blir de städa bilen noggrant och byta lampa. För att byta lampa måste jag ta bort fronten på bilen så lite bökigt men får väll gå!
Bara byta själva lampan eller hela lyktan ? för att bara byta lampor behöver du inte lossa fronten bytt på min flera gånger
Bara halv ljuset. Va inne på toveks men då måste dom missförstått mig. Har du exeon på din på halv ljuset?
OnlineEvil skrev:
imjustarandom skrev:
Bara byta själva lampan eller hela lyktan ? för att bara byta lampor behöver du inte lossa fronten bytt på min flera gånger
Bara halv ljuset. Va inne på toveks men då måste dom missförstått mig. Har du exeon på din på halv ljuset?
OnlineEvil skrev:
imjustarandom skrev:
yes det har jag xenon är standard på våra modeller
Har hunnit riva ner fronten tagit ut lyckan skärt ut lyckans glas så jag kunnat tvätta på insidan. Bytt damask vänster fram. Fixat mer camber fram. Skulle byta halv ljus lampa men visa sig vara styrenheten som va trasig. Dyrt med ny 5k men va bara betala och se glad ut! I morgon blir de göra bilen hög och byta däck inför besiktning.
Idag blir de fortsätta med ljuset och skruva i hop hela bilen då styrenheten till halv ljuset kommer idag. Sen bil de försöka få färdigt ljudet och få plats med allt.
De som hänt idag är limmat tilbaka glaset på fram lycktorna och svetsat högtalar fästen. Snart klar med ljudet! I morgon blir de byta däck och höja inför bes liten tår i ögat!! Har även bestält en front läpp en DTM läpp.
Får man fråga vart läppen kommer ifrån ? kör själv med cupra r läppen på mina, men den där såg ju lite roligare ut. Skulle du kunna posta en bättre helhetsbild framifrån ?
Får man fråga vart läppen kommer ifrån ? kör själv med cupra r läppen på mina, men den där såg ju lite roligare ut. Skulle du kunna posta en bättre helhetsbild framifrån ?
Pratat med ett företag idag om en riktigt fet sak. Vet inte om jag kommer säga de än nu under vintern kommer de inte komma nån bild på bilen i helhet vill hålla de lite hemligt hur den blir till sommaren