Vill bara klargöra att meningen med träffarna är att alla med Amerikanska bilar ska träffas. Gamla som nya. För syns skull och häftiga bilder för dom som har kameror med sig, så kan man ställa upp bilarna så att dom äldre står mot dom nyare. En idé bara.
Hoppas på att detta kan bli något. Vet om att där finns en hel del U.S bilar här nere.
Jag vet inte riktigt när man kan starta upp med någon test träff. Jag hade personligen sett ett lite bättre väder. I slutet på Mars början på April? Hade även varit kul om folk visat lite mer intresse här inne
Jag vet inte riktigt när man kan starta upp med någon test träff. Jag hade personligen sett ett lite bättre väder. I slutet på Mars början på April? Hade även varit kul om folk visat lite mer intresse här inne
Låter lovande. Jag skulle tro att det endast är vädret som stoppar för en bra sådan träff
"Dem är aldrig för sent att förvärra ett redan dåligt beslut."
Låter lovande. Jag skulle tro att det endast är vädret som stoppar för en bra sådan träff