Undrar hur det går till på Elmia när man ställer ut. Det ska ju se seriöst ut. Finns det el på alla platser? Hur kopplar man el till bilen om man ska ha lampor och stereo igång i 4 dagar? Får man själv rigga belysning runt om bilen? Eller finns det några lampor på plats? Dyker säkert upp fler frågor efterhand...
Undrar hur det går till på Elmia när man ställer ut. Det ska ju se seriöst ut. Finns det el på alla platser? Hur kopplar man el till bilen om man ska ha lampor och stereo igång i 4 dagar? Får man själv rigga belysning runt om bilen? Eller finns det några lampor på plats? Dyker säkert upp fler frågor efterhand...
el till bilen kör man väll via batteriladdare ofta en c-tec laddare tror jag
Jupp finns el till alla platser. Enklast är att ha en batteriladdare i, men kanske inte hela tiden.
Belysning går att ha till viss mån.. Det är väldigt bra upplyst redan. Lite spots och sånt kan ju vara snyggt, speciellt om man har effektlack.
Vad har du för bil?
Det verkar rätt så lätt med andra ord. Får fixa lite snygga saker att ha runt omkring då. Man vill ju gärna att det ska se extra bra ut. inte bara en bil rakt upp och ner.
Bilen ligger jag lite lågt med fram tills Elmia. Men det blir strikt race kan jag säga.
Gratis om du ställer ut själv, ställer du ut som klubb blir det dyrare, 2500 för monterplatsen och sen måste man fixa golv och sånt. För företag är det svindyrt