2404
Sök

Lekstuga AB presenterar Bmw 335D volym I

DieselDoris goes Sportbilsdräpare.

161 005 Visningar
Projektet avslutat 1 augusti 2014
41 Inlägg
19 juni 2014
Tack för igår, kul att få gasa mot nån mer bil som går bra!

Se till att få ordning på alla tryckrör nu så vi kan ut och rejsa igen utan att du skjuter slangar wink
Senast redigerat av InvR (19 juni 2014)

Memento Mori

857 Inlägg
19 juni 2014
Trådstartare
InvR skrev:
Tack för igår, kul att få gasa mot nån mer bil som går bra!

Se till att få ordning på alla tryckrör nu så vi kan ut och rejsa igen utan att du skjuter slangar wink

Tack själv kul som fan smile Ahh de ska vi verkligen göra igen !wink haha ja de är fixat nu t-bult för hela jävla slanten big_smile

Dream big, set goals, take action!

857 Inlägg
19 juni 2014
Trådstartare
OB skrev:
jag ser fram mot 100-200 tider! smile

Kommer inom kort! smile

Billling skrev:
fan vad härligt!! Ser ut att skjuta på bra!

jag fick det till en sen 4 typ 4,8 men svårt att säga.

Riktigt kul att det blev bra och huvudsaken att du är nöjd big_smile

Jo jag får det typ till det med smile går som fän för å vara diesel! big_smile

ChrizLoud skrev:
Skjuter det på mer på start på 1:an gör du fel...   Ja kan med lätthet dra loss den från stillastående på 2:an genom bara för högt startvarv.    Kan det vara att du släpper i väg den för tidigt så den inte hunnit bygga ladd?

Testa göra så här så ska du se en sjukt låg 0-100 tid.  Din växling mellan 1-2:an sumpar massa tid. big_smile

Filma min för att visa,  tror dock du kan ha lite mer startvarv än vad jag har här.  Har fortfarande torra gamla vinterdäck på så jag spinner bort mig rätt lätt.. hehe..  checka:   http://youtu.be/a9pSOvAciHA

Edit:  Du får inte trycka ner gaspedalen förbi kickdownswitchen för då startar den på 1:an i stället men det vet du säkert redan tongue

gick ju bra !smile ska testa när asfalten torkat få se smile

För övrigt! Bilen är till salu för rätt slant, så om du eller nån du känner är sugen så är de bara att höra av er! har snubblat över ett erbjudande jag inte får missa wink big_smile

2 030 Inlägg
20 juni 2014
ja det skulle jag också gärna vilja veta vad det är för spännande! smile

Kolla gärna in mitt V40 projekt där jag lackerar min V40 på egen hand och rostlagar! :)
Motorrenovering och uppfräschning av min V70R -98 finns att följa här: Bluescreen's V70R
Räddningen av min och sambons Laserblå V70R -00, finner du bland mina projekt.

857 Inlägg
20 juni 2014
Trådstartare
Hensan skrev:
Fan, redan dags att sälja? tongue
http://www.blocket.se/gavleborg/BMW_335 … 5.htm?aw=1

JKDesign skrev:
Vad är det för något du har hittat som du inte får missa ;P

BlueScreeen skrev:
ja det skulle jag också gärna vilja veta vad det är för spännande! smile

Kommer presenteras direkt när bimmern hittat ett nytt hem! Kan säga som så att går bra mkt bättre än nuvarande iaf!! big_smile

Four rings to rule them all
227 Inlägg
20 juni 2014
Är det en diesel den nya?

Totalljud.se
101 Inlägg
21 juni 2014
Mer film nu big_smile

/Chrille
Billjud och tillbehör från US Blaster, Autotek och Maxgear ---> Totalljud.se

857 Inlägg
22 juni 2014
Trådstartare
BMW-318 skrev:
Är det en diesel den nya?

Nope smile

ChrizLoud skrev:
Mer film nu big_smile

Kommer! har regnat konstant sen jag hämta hem henne typ haha big_smile

Totalljud.se
101 Inlägg
22 juni 2014
Va fan då smile   Håller tummarna för fint väder samtidigt som jag laddar upp med popcorn och baconsnacks!

/Chrille
Billjud och tillbehör från US Blaster, Autotek och Maxgear ---> Totalljud.se

857 Inlägg
25 juni 2014
Trådstartare
ChrizLoud skrev:
Va fan då smile   Håller tummarna för fint väder samtidigt som jag laddar upp med popcorn och baconsnacks!

Kommer de kommer smile!

Fan dåligt sug efter bimmern, Jag som är sugen å sätta tänderna i nya projektet haha! Lovar att det kommer få detta att blekna och håret på era armar att resa sig big_smile en fråga då; 210.000, för dyrt eller vad anser ni? neutral smile

4 442 Inlägg
25 juni 2014
Buuhuu skrev:
ChrizLoud skrev:

Kommer de kommer smile!

Fan dåligt sug efter bimmern, Jag som är sugen å sätta tänderna i nya projektet haha! Lovar att det kommer få detta att blekna och håret på era armar att resa sig big_smile en fråga då; 210.000, för dyrt eller vad anser ni? neutral smile

Eftersom den är trimmad så tror jag dom flesta är lite "rädda" att köpa den. Är ingen expert men den bör nog ligga närmare 180 000kr för att vara attraktiv, dock handlar ju allt om rätt köpare.

857 Inlägg
27 juni 2014
Trådstartare
https://www1.garaget.org/gallery/images/75/74808/74808-3ac78913e7b49771d5e70bc1b88baebe.jpg

Nya glada ägare!smile

Imorgon åker jag och hämtar ny bil, så nu ska ni få nå riktigt smarrigt att följa!! wink

857 Inlägg
28 juni 2014
Trådstartare
JKDesign skrev:
Grattis, där va dom rätta köparna wink blir spännande att se den nya.

Tack!smile kommer imorgon smile

72 Inlägg
28 juni 2014
Hoppas det blir en till BMW! M power kanske?

85 Inlägg
28 juni 2014
Byter du märke så blir jag lite besviken smile

2 030 Inlägg
28 juni 2014
nu vill vi se det nya åket! big_smile

Kolla gärna in mitt V40 projekt där jag lackerar min V40 på egen hand och rostlagar! :)
Motorrenovering och uppfräschning av min V70R -98 finns att följa här: Bluescreen's V70R
Räddningen av min och sambons Laserblå V70R -00, finner du bland mina projekt.

857 Inlägg
28 juni 2014
Trådstartare
https://www1.garaget.org/gallery/images/75/74808/74808-ab5ca27c94bab201de05a58232ef7d26.jpg bättre bilder inom kort! Har ett godis paket påväg från vårt kära grannland, avsändare: Esstuning innehållandes deras Vt-625 kompressor! Skål o välkommen, stay tuned! Nu ska vi åka m3 kompressor!big_smile

Sök