2886
Sök

Ctrl+v tråd alltså klistra in det ni har kopierat här

Evolution Garage
1 299 Inlägg
19 november 2007
Jag behöver råd gällande ett beslut som kan komma att förändra min framtid....
Jag har under en längre tid misstänkt att min tjej är otrogen. Flera tecken,
mobilen ringer och hon lägger på, någon ringer ofta och lägger på luren etc.
Hon är ute med "tjejerna" ofta och när jag frågar vilka så är det alltid någon
från jobbet som jag inte har kontakt med.
Jag försöker alltid kolla efter hennes taxi

när hon kommer hem men hon går alltid sista biten och jag hör att en bil åker iväg.
Det kanske inte är en taxi?
För ett par dagar sen plockade jag upp hennes mobil bara för att se vad klockan var
och då blev hon helt tokig, hon skrek att jag skulle ge fan i hennes mobil och att jag snokade.
Hursomhelst så har jag inte konfronterat henne än. Jag tror att innerst inne ville jag inte veta sanningen

men igår kväll bestämde jag mig för att kolla upp henne.
Jag bestämde mig för att gömma mig bakom min bil för att få en blick över hela gatan
och se vilken bil hon kom ut ur. Det var medans jag hukade mig bakom bilen som
jag såg att jag hade rost i hela bakre hjulhuset.
Tycker ni att jag ska lämna in bilen på en verkstad eller köpa lite prylar
på mekonomen och fixa det själv?

hade jag big_smile

Sky´s the limit...

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
19 november 2007
V303l716r2a0-0002028742

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

fritidsforskar
45 Inlägg
19 november 2007
KlingarN: (SE), kj1337: (SE), MATA_MIG: (SE), Kungen.Rosa: (SE), TrustTank: (SE), fluundran-: (SE), ELCortacabezas: (SE), s.MiLJan: (SE), Domo_Kun: (SE)

4 571 Inlägg
19 november 2007
LE46M86BDX/XEE

Ford Racing
479 Inlägg
Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
19 november 2007
fordelvis skrev:
http://www.garaget.org/?car=28001&image=631402

Smygreklam? wink

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

Blyfot
142 Inlägg
19 november 2007
Toploader

1 779 Inlägg
19 november 2007
Jenny säger:
Varför?

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

Better than God \o/
1 883 Inlägg
19 november 2007

Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)

Hmm, vet inte?
1 775 Inlägg
19 november 2007
Lamborghini Murcielago

Steelgray Saab 9-3 Aero -01 (fix och trix bil)
Gasa med hjärnan istället för högerfoten.

279 Inlägg
19 november 2007
http://eternal.sajt.org - Nya låtar finns att ladda ner!

12 Inlägg
19 november 2007
Ont i huvet fortfarande, trodde skallen skulle spricka tidigare idag.. Å inte vågar man pruppa heller... (en kompis som söp lite för hårt i helgen) tongue

Mercedes-Benz E420 -94
BMW 320 -83
Chevrolet S10 -95

414 Inlägg
21 november 2007
Raggarkit,  Med Vev+ramlager,p-sats,oljepump,kolvringar

hej

MissMarilyn
21 november 2007
Toalettregler
8 Januari, 1997

Till samtliga anställda

Tidigare har samtliga anställda varit tillåtna att gå på toaletten under okontrollerade former. Från och med dags datum kommer en Toalett BesöksKontrollering att tas i drift. Denna besökskontrollering har skapats för att säkerställa alla anställdas tid på toaletten samt för att bidra till att alla anställda behandlas likställt.

Som ett led i den TBK kommer ett Toalett BesöksKonto att ges till var anställd, som första dagen i varje månad laddas med tjugo Toalett BesöksPoletter. Dessa poletter kommer att stå kvar från en månad till nästa om de inte utnyttjas.

Inom fyra till sex veckor kommer alla dörrar till toaletterna att förses med identifieringsstationer med röstidentifieringsfunktion. Innan denna månads slut måste var anställd lämna ett röstprov (ett normalt och ett vid stress) till Administrationsavdelningen. Röstidentifieringsstationerna kommer att vara funktionella, men inte avvisande under hela månaden. De anställda bör under denna tid bekanta sig med stationerna.

Om BesöksKontots poletter når antal noll kommer inte dörrarna att låsas upp för den anställde förrän den förste den följande månaden. Vidare kommer att toalettbås att utrustas med indragningsbara toaletthållare. Om båset är upptaget mer än tre minuter kommer ett alarm att ljuda. Trettio sekunder efter larmets slut kommer hållaren att dras in i väggen, toaletten spolas automatiskt och båsdörren kommer att öppnas. Om båset fortsätter att vara upptaget kommer ett foto av användaren att tas.

Fotot kommer sedan att placeras på Personalavdelningens anslagstavla. Om någons bild kommer upp tre gånger kommer detta att resultera i direkt avsked. Om Ni har några frågor angående dessa nya rutiner, var god och fråga er handledare. De har alla fått avancerade instruktioner.

hade jag....fråga mig inte...roll

590 Inlägg
21 november 2007
Sapphire Radeon HD 2600

1 878 Inlägg
21 november 2007
> Home | Surf the Web | Favorites | Tools

USERNAME: PASSWORD:

fråga inte. tongue

4 571 Inlägg
21 november 2007
Om man inte håller för munnen kan man i en enda nysning nysa ut 20 000 små droppar som kan fara iväg upp till fyra meter.

Körv
3 535 Inlägg
21 november 2007
Lön   -57,88   

haha ojdå tongue Två dar innan lön ^^

Truckdriving Man

Ûbersturmstekare
534 Inlägg
21 november 2007
Namn: Ruben
Tidpunkt: 2007-11-21 14:37
Hej

Jossan och Kalle

Jag tror nog det är barn till ROMER som trakasserar mej och mina kompisar på vårat hem också. Iallfall ser dom väldigt smutsiga ut.

Jag hoppas vi kan gå till botten med problemet och uppmana dom att sluta med dumheterna som jag uppfattar att det är just nu.

Trist att höra om stulna skivorna Jossan.

Speciellt om det är SUPer skivor från Christer Sjögren den RIKTIGA då ska tilläggas.

Det är dom super värdaste skivorna som finns att handla.

Jag tycker ROMERNA ska sluta upp med detta elaka beteende mot oss som jag upplever det just nu.

Ska det vara så här?

MVH Ruben   
Svar: Hejsan

Igen

Ruben.

Nej!

Jag tycker inte att det skall vara på det här sättet, jag skall fundera ut på någon sida, där jag kommer att skriva en del, om detta.

Sanna mina Ord.

Mvh: Karl-Olov "THE REAL DEAL" Nordin i Falun

Sök