Österrike ligger det i. Gillar man vw /audi och ska åka på en bilträff i livet är det denna. Jag va nere 2006 och 2007 och det lärju inte ha blivit mindre nni:)
Har för mej att min tripp kostade runt 20 när jag åkte ner med skylinen. (jag och frun = 2 pers) Då bodde vi på camping. Går ju åt en del soppa också att köra dit och hem, jag körde ner skylinen.
2007 va de väl vi gjorde en tripp ner dit. Tror de gick på ca 10k för två i delad bil. Erick fick ju konstant tanka fullt när mun fullastade A6 diesel bara behövde halv tank. Delad bil spar mycket på en sådan resa. Gör det gärna igen nångång!
Mvh Fidde
Sveriges första licensierade återförsäljare för Zymöl.
Driver sedan augusti 2011 www.facebook.com/PaintItAB
2007 va de väl vi gjorde en tripp ner dit. Tror de gick på ca 10k för två i delad bil. Erick fick ju konstant tanka fullt när mun fullastade A6 diesel bara behövde halv tank. Delad bil spar mycket på en sådan resa. Gör det gärna igen nångång!
Mvh Fidde
Japp 2007 va det vi åkte fidde
Ja det va stört, du tankade varannan gång jag tankade, och då hade du ändå halv tank kvar
Mvh Fidde
Ja det va stört, du tankade varannan gång jag tankade, och då hade du ändå halv tank kvar
Dieselpower!
Sveriges första licensierade återförsäljare för Zymöl.
Driver sedan augusti 2011 www.facebook.com/PaintItAB
Mvh Fidde
Dieselpower!
Jag kommer nog inte ha en VAG-bil i rätt stuk att åka ner med men fy vad jag är sugen på att åka ner dit, har inte varit där än...