Här kommer ni kunna följa mitt projekt och samarbete med plastit.se. (sponsor för 2014) Bilen är en Bmw 335d. Bilen kommer att dippas med hjälp av plasti dip. Bilen kommer att under nästa år att synas på olika bil träffar runt om... Visa mer
Så nu lite upp dateringar, nu är bilen tillbaka på pallbockar och dags att börja montera delar som ska sitta under plus lite som ska ner och ren göras.
börjar bli rent
div delar som ska rengöras
så nu börjar det roliga att dippa bilen blev klar med div saker tidigare , så nu kan men stressa ner 500% å njuta av bilbyggandet igen
Jäklar va du uppdaterar och bygger! Väntar med spänning på när bilen är dippad
man tackar önskar det fanns fler timmar på dygnet ja nu är det full jakt på fram skärmar så dom blir klara,byte till mig en tig mot ett plåt jobb så nu ligger bilen risigt till kan bli så att den blir bredare men i kväll blir det några kalla i garaget
man tackar önskar det fanns fler timmar på dygnet ja nu är det full jakt på fram skärmar så dom blir klara,byte till mig en tig mot ett plåt jobb så nu ligger bilen risigt till kan bli så att den blir bredare men i kväll blir det några kalla i garaget
Gött e de! Då kommer jag förbi så min kan bli lite bredare
Gött e de! Då kommer jag förbi så min kan bli lite bredare
hahaha är nog inte helt omöjligt att det kunde ske.
go kväll alla går lite trögt nu pga trötthet men snart vänder det. Det som händer nu är bromsar o coilovers som ska monteras, jakten på framskärmar fortsätter . Efter nyår tänkte jag köra en resume på bygget från dag1 inköp tills nu det va det, mer kommer under kväll/natt
Ja då testar jag igen. som sagt så söker jag lite grejer!!! så som fram skärmar till E91a höger o vänster skicket har ingen betydelse !sen kåpan på vänster dörrhandtag (lila ) och till sist GTR luft intag som sitter på huven (E46ans huv ) så är det någon där ute som har eller vet var man kan köpa billigt så pma mig,börjar bli brådis.
Ja då testar jag igen. som sagt så söker jag lite grejer!!! så som fram skärmar till E91a höger o vänster skicket har ingen betydelse !sen kåpan på vänster dörrhandtag (lila ) och till sist GTR luft intag som sitter på huven (E46ans huv ) så är det någon där ute som har eller vet var man kan köpa billigt så pma mig,börjar bli brådis.
Så nu tillbaka till garaget nu kr vi
Hör med Fredrik på Stanceit.se dom har otroligt mycket reservdelar till tyska bilar, samt att dom säkerligen kan ha gtr huv/luftintagen
Så nu tillbaka till garaget nu kr vi
Hör med Fredrik på Stanceit.se dom har otroligt mycket reservdelar till tyska bilar, samt att dom säkerligen kan ha gtr huv/luftintagen