Ursäkt på ursäkt på ursäkt.... inte haft tid helt enkelt
Men kan slänga upp det lilla jag har gjort sen sist!
Började med att få iordning helt på bromsarna, bytte skivor och klossar
Sen borrade jag en jäääkla massa och slängde på den dubbla baffeln (50mm mdf totalt)
Wrappade även i porten och upp över lådan med den rostfria vinylen, den är grymt snygg faktiskt!
Tänkte slipa rent ytan här jag har plastat, slipa av alla skruvar och sedan lacka å vaxa ytan i lådan innan jag slänger in den
ser faktiskt bra ut än sålänge, men jääääklar vilken tid det tog för polyestern att torka.
(om de ens är torrt än)
Blev ju inte heeelt perfekt med vinylen och sådär, tycker inte att det är någon idé att lägga mer tid på å få den snygg
ska försöka hitta något bra lim eller dylikt för att få vinylen att stanna på sin plats i alla kanter, så den inte släpper under high pressures
Spackeltuben är framme! och har rollat på ett par dämpmattor, fick idén att slänga på typ 4 lager, men tror inte att det i praktiken hjälper något... men varför inte..
MEN, hur ska jag göra med lådans yta efter att den är spacklad och lättslipad?
Måla blanksvart och sen lacka den så att den verkligen blir blanksvart?
eller ska jag köra på en svart snygg vinyl över lådan också?
Och nu är det spacklat, alla skruvhål och ojämnheter verkar ha försvunnit.
Nu är den bara å slipaslipaslipa invändigt och utändigt
Och här är frågan till ER!!!
alla får ta sin tid å svara nu
Fick igår snackat lite med Lars K designs, så nu är det fastställt vart jag får mina fälgar och däck ifrån.
Men har beslutsångest! Vilka fälgar ska jag välja? Vilka är snyggast och vilka passar bäst?
Skriv "1" eller "2"
Funderar även på om jag ska köra 9.5" runtom eller 9.5" bak och 8.5" fram..
Dessa fälgar kommer att inhandlas till våren.
Är även på gång med att skaffa sponsor för solfilm. Men talar inte om något förens det är 100% säkert
Idag ska jag försöka dra mig ut till garaget och ge bilen den lilla extra sänkningen som fattas
Tänkte mig ca 1-2 cm till fram och 2 cm till bak, eftersom att ljudet kommer å sänka bilen minst ett par cm.
Tänkte kika om jag klarar dra min 50mm2 kabel också utan att behöva modda torpedväggen. Har hört att det finns utrymme för 50mm2 på ett ställe.