Det blev en runda i garaget ikväll det hände inte så mkt på bilen men det som hände det tog jag bilder på kommer kanske läggas upp dom bilder imorgon kväll
börja där det böjer sig alltså kanter och sen jobba dig fram, och innan du lägger på limmet på båda sidor så låt det stå i tio minuter för bättre fäste hoppas det går bra
börja där det böjer sig alltså kanter och sen jobba dig fram, och innan du lägger på limmet på båda sidor så låt det stå i tio minuter för bättre fäste hoppas det går bra
Okej tack så mkt ska testa det se om det blir bättre. tänkte köpa hem spraylim och testa det se om det är lättare arbeta med.
Jag vill ha hjälp med detta här bara skriv hur jag ska göra
Jag tänkte kolla hur man ska göra när man vill klä instrumentpanelen har aldrig gjort det innan så jag vill har tips hur man ska gå till väga med det så det blir rätt på än gång
Kommer lite bilder vad som hände föra veckan på bilen det blev inte så många bilder för minneskortet gick i sönder men man kunde ta fem bilder utan minneskortet
Kapade vik lite till så man kan sänka den hur mkt man vill
Grundmålade det sen men ska svetsa det bättre sen ska först se om det går sänka den så mkt jag vill