Jo det gick fint. Allt funka och så där. Lite smågrejer kvar ändå att göra som gummilist på bakluckan , på med torkarna M.m En segerring ska på under instrumentpanelen för som Det är nu åker splines delen in mot torpeden...
Definitivt fräckare än miljonmercan- Hade önskat jag kunde stått bredvid dig.
V. I. R. U. S. (Very Immature Racers of the United States)
For Those Infected With RACING Disease, Our Motto: "YOUNG ONCE, IMMATURE FOREVER"
Första medlemmen utanför US.
Tack du ! Utställning hmm, vet inte det.. Skiljer sej ganska mycket mot en original GT och det finns det åsikter om.Men det är min bil och ser ut så som jag vill ha den . Kul att du gillar den!
Definitivt fräckare än miljonmercan- Hade önskat jag kunde stått bredvid dig.
Håller med, skulle absolut inte vilja byta Kommer väl nästa helg 24-25:e Tror det blir häftigt, kolla själv på hemsidan (Knutstorp)
Ska du tävla med den?
V. I. R. U. S. (Very Immature Racers of the United States)
For Those Infected With RACING Disease, Our Motto: "YOUNG ONCE, IMMATURE FOREVER"
Första medlemmen utanför US.
Ska inte tävla, men ska dit med bilen. Engelska företaget Top Gear, ja bilprogrammet ska tydligen ha nån monter / tält där. Dom håller på att lansera bilvårds produkter i Sverige och ville ha en passande bil att låna
Var iväg på en träff tidigare i veckan , skönt nu och kunna använda bilen och komma ut ur garaget 4 månaders mek och en del slantar betalar sej nu Lite foto från hemvägen
Var ett väldigt trevligt arrangemang med många fina bilar Bland annat var Audi där med Stig Blomqvist Quattro som han vann VM med 1984 Och gissa vem som fick åka med på banan 😎