slog till och köpte en träpanel, en lite ovanligare modell som jag aldrig sett förut.. Mycket snyggare än den mörka plastiga man brukar se i min mening
Det är det värt kan jag lova, kör Ferritta Catback och har gjort det i 15år. Inte någon antydan på läckage, rost eller liknande någonstans samt att det är riktigt skön sång i det Skulle vilja påstå att dom gör dom bästa avgasdelarna i världen!
Hit the clutch, hit the gear, hit the gas and I'm gone
Det är det värt kan jag lova, kör Ferritta Catback och har gjort det i 15år. Inte någon antydan på läckage, rost eller liknande någonstans samt att det är riktigt skön sång i det Skulle vilja påstå att dom gör dom bästa avgasdelarna i världen!
Tror jag inte jag märker skillnad eftersom jag bara har ~30cm Ferritta rör
Det håller:) Har 3" dp och 2 1/2 efter cat kört 10000 mil med det och inte ens börjat rosta i svetsarna:)
Tror jag inte jag märker skillnad eftersom jag bara har ~30cm Ferritta rör
Du märkler det^^ det flödar åtminstonde 200% bättre än de andra:D