09:15Aj aj. Fan måste upp. Besiktning om 45 min. In i duschen en snabbis, på med kläder, ut till bilen.
Kastar ut allt bröte ur bilen så den ser fin ut. slänger igen dörren, springer runt bilen och skrapar alla rutor. Hoppar in och slår igen dörren. Klonk. Försöker igen. Klonk. dörren har frusit. Efter noga uträknat våld får jag igen den.
Sen bär det av till stan.
09:35 Första kurvan kommer, Då flyger passagerardörren upp.
Stannar snabbt och smidigt. Använder igen noga uträknat våld för att få igen den. inget händer.
09:40 Jag hinner inte detta. Binder jackan i dörren och håller i den så att den inte ska flyga upp.
10:02 Smått stressad och arg springer jag in på besiktningen. Ingen fara. var ungefär 15 minuter kö.
Sen började det. Var riktigt nervös. Pratade mycket med damen som gjorde besiktningen. allt för att distrahera så mycket som möjligt.
Domen löd att allt såg bra ut, förutom avgasvärdena. Men hon lät mig köra en runda för att värma upp allt. Och när jag kom tillbaka så klarade den sig
Så sjukt bra.
Från världens sämsta start till världens bästa
Nu kan jag börja riva ner denna bilen och börja sätta i nästa motor
Detta var dagens händelse. Jag var även i garaget igår och pysslade lite.
Luftade alla bromsar, spände handbromsen och annat kul.
Tjatade även en del.
Sen satte jag och
Lajnas igång med att riva hans trailingarm från donatorbilen. Blev ett riktigt styrkepass men det gick.
Och tillslut så fick jag också ett paket
Vad kan det vara!!!
Älskar att få paket
Bultar, men inte vilka som helst ARP Bultar
Seriösa saker detta
Förhoppningsvis blir detta bra.
Tack och hej leverpastej