NissenVonShabos 740 GLE ( Originalaren, så gott det går, som ballat ur lite )
Tanken med projeket med denna bil är få en riktigt go sommarbil att glida runt i. En riktigt förfinad originalare med det lilla extra i kanten! 80-talets Tillbehörs bil. ( Projektet som har spårat ur lite granna bara ).
Hur ovanligt är detta tillbehöret? Har nämligen inte sett eller hört talats om det förrns nu, haha. Men det såg bra ut! Jävligt synd med all pollen bara, går ju inte att ha en ren bil typ haha
Hur ovanligt är detta tillbehöret? Har nämligen inte sett eller hört talats om det förrns nu, haha. Men det såg bra ut! Jävligt synd med all pollen bara, går ju inte att ha en ren bil typ haha
Första gången jag ser detta själv och äger det, vet en annan som har det i sin, så det är inte det vanligaste..
Japp pollen är riktigt trökigt men räcker offtast att spola av den bara
Jag tycker inte att du är tillräckligt seriös.
Man skall var seriös!
Jag är absolut inget stort fan av volvo men när man ser någon som gör som du gör så blir man intresserad. Kul att du letar och köper gamla originaldelar och renoverar din bil. De att alltid kul att se när folk renoverar med sunt förnuft. Fortsätt i samma riktning och balla inte ur.
Du som har koll vet du hur svårt det är att få tag på jallusi? Utvändigt och vad kan man få ge för det? ^^ För övrigt så är din bil ÄCKLIGT snygg!
Dom växer inte på träd kan jag iallafall säga, Prislappen varierar oftast då alla vill ha så mycket som möjligt . Jag har 2 utvändiga jalusin, . Tackar tackar!
Man skall var seriös!
Jag är absolut inget stort fan av volvo men när man ser någon som gör som du gör så blir man intresserad. Kul att du letar och köper gamla originaldelar och renoverar din bil. De att alltid kul att se när folk renoverar med sunt förnuft. Fortsätt i samma riktning och balla inte ur.
/Dajjmen
Tack de värmer när man hör såna ord! Tanken med bilen innan allt spåra ur var bara att fixa lacken, men så har de inte blivet, blev mycket bättre .
Försöker få tag i så mycket nya delar innan man får leta begagnat!
Kommer att fortsätta i samma riktning dvs original så långt de går .
Man skall var seriös!
Som jag minns satt invändiga jalusin i var å varannan 740i på mitten slutet av 80talet, men bl.a min morbror rev ur det för det skramla nå fruktansvärt av det på grusvägarna..