3964
Sök

Bästa sätt att komma över en tjej?

Maizer
17 november 2006
Öl?

1 277 Inlägg
18 november 2006
ha så mycket som möjligt att göra, med polarer helst! Få tiden att gå! Hitta på saker du inte gjort tidigare. det går över...

Inga konstigheter
2 064 Inlägg
18 november 2006
Skaffa en riktigt fet bil. smile
Fet bil > Brud
Dom som inte tycker det har bara inte haft en fet bil, thats all. big_smile

2 014 Inlägg
18 november 2006
Om man är självisk och det enda målet är just att komma över en viss tjej, så är det bästa botemedlet just att hitta en ny.

Vill man däremot kanske behålla en relation till den där tjejen man just lämnat eller blivit utkastad av, kanske man bör leta andra alternativ.

Exempel:

1. Köp valfri spelkonsol
2. Köp valfritt rollspel
3. Köp stor mängd av valfri typ av alkohol
4. Drick nämnda alkohol tills du blir behagligt onykter och obehagligt trögtänkt
5. Spela nämnda rollspel
6. Fortsätt dricka nämnda alkohol kombinerat med att spela nämnda spel tills dess att något utav dem tar slut.

Resultat: På grund av alkoholen fördunklande inverkan på dina hjärnsynapser kommer rollspelet vara svårt och tidskrävande för att inte säga obegripligt. När du väl klarat spelet eller du klarat av att nyktra till har du säkerligen glömt bruden och istället börjat fundera på vart ditt liv tagit vägen.

Och där har vi en liten bonus... Då måste du helt plötsligt ta tag i att få rätsida på livet igen, och håller på så sätt tankarna borta från tjejen ytterligare ett tag.

Detta är helt seriöst menat... Det funkar, vilket jag kan intyga av egen erfarenhet. big_smile

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex

1 Inlägg
18 november 2006
Hoppa upp på hesten och rid vidare.

3 113 Inlägg
18 november 2006
det finns alltid något sätt... bara försöka hitta sitt...

Semper Fi

saabtok
1 306 Inlägg
18 november 2006
Det  löser sig sa han som sket i badkaret ;-)  och de är inte lätt när det är svårt , men sköööönt när det går ;-)

SAAB= Se Andras Avundsjuka Blickar

Drop Shop
926 Inlägg
18 november 2006
Jag sitter i exakt samma sits, tog slut i söndags. Jag kan inte göra annat än att tänka på henne. Kan knappt äta. Vågar inte ens ställa mig på vågen, då jag säkert har gått ner :c

Men jag antar att det löser sig med tiden. Jag älskar fortfarande henne, hon älskar fortfarande mig. Men de liksom funkade inte.

Kruxet är nog att hitta nått som får en på andra tankar och nått att fördriva tiden med.
I mitt fall lär de bli underbara vänner och bilen.

Vad som än händer kommer hon alltid att vara min bästa vän, åtminstone en utav dom.
Det där med att gå direkt till nästa tjej tror ja bara är en plåga för sig själv. Om inte annat för henne. Kul att vara tillsammans med nån som inte kommit över sitt ex.
Senast redigerat av mellowd (18 november 2006)

Vw trimmare
2 995 Inlägg
18 november 2006
FL3JM skrev:
Skaffa en riktigt fet bil. smile
Fet bil > Brud
Dom som inte tycker det har bara inte haft en fet bil, thats all. big_smile

Fet brud > Ful bil smile

Du borde itne vara så besatt tänk på att det ALLTID finns någon bättre eller snyggare smile

FreddeK
19 november 2006
Lägg satsen på magen så har du kommit över henne....inte svårare än så!

nää jag vet inte om jag ska vara ärlig...mecka lite bil, skaffa dig en dolly, var med polers etc...finns mycket som gör att tankarna försvinner!

Men om du inte kan glömma henne så är ju frågan om du är kär i henne?

562 Inlägg
19 november 2006
skaffa någon ny hobby.. kanske splea massa spel? mecka med bilen`? ny brud? bara tänka framot,,

Min hemsida: www.bisen.info.se // Din hjälp på nätet!

Sök