Mitt syfte är att skapa en bil för gatan men som även kan körs på t.ex strippen. Detta är mitt första stora projekt å ja ser fram imot när de ä klart. Mitt mål är att va med i år på arvika flygfält å köra 201m drag. Detta är mitt... Visa mer
'------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Vart så jävla sugen på att lägga upp lite mer bilder så här kommer de lite godis som ska i bilen framöver
Hej alla läsare tyvärr idag vart de inte mycket gjort jobbat först sen vart med barnet å snart ska ja på möte på jobbet från. 17:30 - 21:00. Så får bli lite mer gjort imöra å lite bilder.
Lite mera borta idag plus att jag börjat plocka ur inredning för att komma åt kabelmatta bättre Låter bilderna tala
Kul me kablar Bort me de gamla in me de nya En överblicks bild Detta ska bli kul å få ordning på Ska plocka bort ett gammalt larm också som är trasigt å inte funkar så blir de lite mindre kablar me
Ja det händer inte så mycket nu Men motorlöft och motorstativ är inhämtat. Så nu har ja planerat att motor å låda åker ur under helgen så kommer nog en uppdate då:D