Mitt syfte är att skapa en bil för gatan men som även kan körs på t.ex strippen. Detta är mitt första stora projekt å ja ser fram imot när de ä klart. Mitt mål är att va med i år på arvika flygfält å köra 201m drag. Detta är mitt... Visa mer
Nu händer det lite i alla fall. Har honat in loppen. Vart tyvärr inte 100% bra. Blocket har lite skador i sej men så pass lite så det skiter jag i. Nu ska allt ihop. Får inte tag i nått mer block i alla fall. Har även fått kolvarna blästrade Tack OverboostRacing. Nu till Bilderna
Före
Efter. Bara ett lager färg ska på minst ett lager till.
Kolvarna mina resten är broders.
Har även bytt till mig 4st Geminie fälgar som jag ska ha som bööööörn fälgar
vet du om det gör nått om en fälg fått en smäll så fälgen sticker ut? (tänk dig kantstötning fast innifrån o ut ) :o
Har du bild påt???
dålig bild men det var den enda jag hade just nu Men skadan går liksom upp sen in mot däcket. :S Köpte 4 centrumvända 16"are men såg detta när jag kom hem. Kollade alla däck noga som fan för ville inte ha någon skada på dem direkt :S men gav inte mycket för dem så det är inte hela värden ^^
dålig bild men det var den enda jag hade just nu Men skadan går liksom upp sen in mot däcket. :S Köpte 4 centrumvända 16"are men såg detta när jag kom hem. Kollade alla däck noga som fan för ville inte ha någon skada på dem direkt :S men gav inte mycket för dem så det är inte hela värden ^^
Töm ur luften ur de å slå tillbaka kanten med slägga. Å balansera om hjulet bara. Så länge det är tätt å inte läcker luft så ärre lugnt
Töm ur luften ur de å slå tillbaka kanten med slägga. Å balansera om hjulet bara. Så länge det är tätt å inte läcker luft så ärre lugnt
okey får prova för den är ju typ mot däcket så det kommer ju inte ut någon luft eller så vad det verkar som men ser ju inge bra ut