Ottosson skrev:
Saab_2takt skrev:
Ser fint ut! lite fräsigt med cabbe!
![smile](img/smilies/smile.png)
Tar och lägger en prem!
Kanske lite tidigt men hur tycker du stereon funkar? Stod mellan den och sonyn som jag har i bilen nu när man skulle köpa.
Tack, kul att höra
Jo men ja tycker den är okej, stod själv och funderade mellan Pioneer och Sony DSX-A60BT. Nått negativt är ju att Pioneer bygger fullt ut bakåt så det blir rätt trångt för lågnivå kablarna, man får lirka lite och den trycks på plats med lite kraft. Tror just Sonyn var något kortare faktiskt. Sen typ stannar bluetooth nån halv sekund vid musik streaming ibland, vad jag förstått är det ganska vanligt på bt-enheter. Stort plus på handsfree som ger bra ljud åt båda håll och många inställningsmöjligheter.
Vad har du för Sony stereo?
Whopps här har man glömt och svara
Kul att höra att din funkar bra, vi gjorde nog ett bra val vi båda!
Jag kör på Sony MEX-N4000BT. Lite trist med den är att den inte har USB-stöd för ljud strömming till min Samsung S3 vilket är lite B
![hmm](img/smilies/hmm.png)
Enligt säljaren så är det Samsung som har gjort nått då det skall funka om man nergraderar till lägre Android, men det skall nog lösa sig med lite rootning eller nått
![wink](img/smilies/wink.png)
Att den klipper när man strömmar via BT har jag inte märkt än. Men det låter riktigt gött må jag säga! Redig skillnad från Kenwood'en på 12 år gammel som satt i innan.
Blev fint med gula ok!
Senast redigerat av Saab_2takt (17 maj 2014)