Tur man har en snäll bror som beställde hem 2 nya däck och fixa nya låsbultar till mig! Bara att åka bort till han då däcken kommit så blir dom glada med
Haha det bästa är att jag sa att jag ville ha några bra iår då dom gammla var jag ej nöjd med! Och det fick jag finns inte med samma mönster på någon av dom så man får med en kod så man kan beställa en ny om den skulle paja eller försvinna Så får hoppas det blir bra!
Jag vart tvungen att byta fjädrar då jag åkte kapat och har ej däck på alla bbs så ska på med orginal fjädrar då det underlättar reg bes med! Sen blir det på med coils! . Men så står bilen som det är nu! Vart även nya däck till brukis 190d 165/40-17 på 7tums fälg borde bli grymt!
Ja idag vart det inte så mycket gjort med motor. Var iväg och köpte alla klammer och har städat ur garaget och jag och flickan min har även bytt däck på hennes morfars bil! Så nu är det rent och snyggt där! Dock så börjar jag jobba om 6 timmar så får ösa på igen imorgon efter jobbet då jag hoppas att motor kommer lyftas ur! .
Vart mycket att göra igår med körde ner bilen så den står i garaget Tänkte att jag och tjejen ( My ) ska försöka lyfta ur motor idag. Då Jag ska vara klar med bilen om 19 dagar så har lite att göra Kommer lite bilder ikväll
Idag kom skruvar till fälgarna! . Tur man har världens bästa tjej som fixa dom :') . Även lådan har tvättats! Frågan är om man ska göra något med den? Hmmm