26 mars 2014
Trådstartare
Ikväll slog tanken mig ännu en gång. -Jävligt konstigt att det inte växt ut en arm med hand ur röven med tanke på
hur mycket tid jag tillbringat i garaget själv och aldrig har någon handräckning eller ett öga från en
annan vinkel.
Monterade ihop avgasröret underifrån, slet som ett djur, och när jag kryper ut underifrån
bilen ser jag att det blivit fel vinkel på röret. sliter bort alltihop igen samtidigt som det sprutar blod från ena
handen och svordomar strömmar ur mig som ett vattenfall.
Samma procedur upprepas 3ggr och till sist ger jag upp, går in, och sätter mig vid datorn med en förhoppning om att finna någon som kanske kan bistå mig med ett öga eller hand. Med andra ord, jag söker någon som kan hjälpa till och du duger alldeles utmärkt även om du bara har ett öga, en arm och ben spelar ingen som helst roll.
Om denna sökning misslyckas (i vanlig ordning) får jag helt enkelt kontakta sjukvården och se vilka möjligheter som finns att uppgradera denna i dagsläget ganska funktionsodugliga kropp jag tvingas leva med.
Egentligen kan jag skita i avgasröret då grannen (gnällig kärring) flyttar till helgen men då är det svårt att höra
andra läckor och liknande så det SKA FAN DIT.
Nya tag en annan dag och vem vet imorgon kanske det har uppstått ett embryo till en hand i mitt anus.