3544
Sök

Styling och prestanda förbättring audi a4

49 Inlägg
19 februari 2014
Trådstartare
heej tänkte lägga upp en tråd där ja tänkte förfina och förbättra utseende och prestanda på min audi a4 1,8 t quattro smile

VAGIS Car Club
1 093 Inlägg
19 februari 2014
porris91 skrev:
heej tänkte lägga upp en tråd där ja tänkte förfina och förbättra utseende och prestanda på min audi a4 1,8 t quattro smile

Du ska inte ta och göra en projekttråd istället då? big_smile

2005 A3 Sportback 3.2L -> DTM Facelift
Quattro | 18" OZ-Superturismo | 250Hk VR6 | TT seats (-16) | A3 2012 facelift console | 2DIN conversion
2012 Exterior Facelift | Black Optic | Full courtesy LED | 7" LED touch screen |
DTM-Exterior | RS3 spoiler |

125 Inlägg
19 februari 2014
Vill inte kapa din tråd, men känns inte nödvändigt att göra en ny Då många audi grabbar och tjejer antagligen kommer kika in här .

Undrar om det är någon som vet om det går att få tag i högtalar galler till bakdörrarna? På baksidan av dörrpanelen finns det ju beskrivet vart man ska borra för hål osv, men vill inte göra det förens jag vet om det går att fixa galler. Går det att beställa någonstans? Gäller a4 b5 quattro

Mvh
Senast redigerat av mrtmontana (19 februari 2014)

Avstängd
10 388 Inlägg
19 februari 2014
mrtmontana skrev:
Vill inte kapa din tråd, men känns inte nödvändigt att göra en ny Då många audi grabbar och tjejer antagligen kommer kika in här .

Undrar om det är någon som vet om det går att få tag i högtalar galler till bakdörrarna? På baksidan av dörrpanelen finns det ju beskrivet vart man ska borra för hål osv, men vill inte göra det förens jag vet om det går att fixa galler. Går det att beställa någonstans? Gäller a4 b5 quattro

Mvh

Ja det gör det

Knata in på VAG och säg vad du vill ha så plockar dom hem dessa åt dig

De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!

125 Inlägg
19 februari 2014
it_mutt skrev:
mrtmontana skrev:

Mvh

Ja det gör det

Att jag inte frågade dig på engång! Tack så mycket mutt

Avstängd
10 388 Inlägg
19 februari 2014
mrtmontana skrev:
it_mutt skrev:
mrtmontana skrev:

Mvh

Ja det gör det

Att jag inte frågade dig på engång! Tack så mycket mutt

Jag vågar inte svära på att det är samma till Avant och sedan (men jag har för mig det iaf).

8D0035435 01C
8D0035436 01C

Är VAG-nr för bakdörr (iaf avant) satinsvart

De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!

Sök