Hej tänkte att någon kanske kunde svara lite snabbt idag på denna frågan innan jag måste bärga bort min automatare från gatan till DIN BIL för friskvård...
Jag har en passat vr5 automat som vägrar att starta... Har gått som en klocka till i lördags då den vägrade starta även om den rullat hela veckan innan..
Startmotorn drar runt och motorn snurrar men bilen tänder inte... Alla säkringar är kollade och samtliga slangar och kablar är hela och sitter på plats...
Hej tänkte att någon kanske kunde svara lite snabbt idag på denna frågan innan jag måste bärga bort min automatare från gatan till DIN BIL för friskvård...
Jag har en passat vr5 automat som vägrar att starta... Har gått som en klocka till i lördags då den vägrade starta även om den rullat hela veckan innan..
Startmotorn drar runt och motorn snurrar men bilen tänder inte... Alla säkringar är kollade och samtliga slangar och kablar är hela och sitter på plats...
Tacksam för svar!
din tändspole som gett upp eller något relä till bensinpumpen lyssna ifall du har ett ljud ifrån pumpen när du startar den om inte så kan det vara relät
Hej alla glada Tänke mest bara vara lite omtänksam till alla er andra VW ägare där ute och meddela vad problemet verkligen var... Visserligen så här snart två år seanre men ändå!
Impulsgivaren till tändningen var det som hade lagt av... Allt som allt, Bärgning, Ny del, Byte ca 4500:-..... billigt! NOT