Tjena allesammans! Är det bara jag som tycker de så kallade träffarna ute på mediamarkt har tappat stinget på senare dagar? Tycker de skulle vara rätt trevligt om man kunde va ett gäng o anordna några relativt större träffar några gånger i sommar, t.ex. börja med en premiär träff i slutet av maj och sedan köra en i juni,juli och augusti? Är det bara jag som tycker det låter schyst?
Vad är det för slags träff? Utställning eller bara att träffas och kolla på bilar??
Som jag hade tänkt var väl att bara träffas och kolla på bilar, men om det finns någon som skulle vilja försöka få till en utställning med lite olika kategorier så kan man ju försöka få nå sponsorer och sånt. Kan tillägga att jag är relativt ny inom det här så.
skulle ju isåfall kört dom i phuset elr någon annanstans så de blir lite variation
Men platser finns det ju lite olika: Hamnen, ikea parkeringen, phuset i birsta, mediamarkt... och kom på det finns väl en parkering mittemot sporthallen också?
Skulle gärna haft med någon som har erfarenhet utav att hålla evenemang, då jag är ensam på att försöka fixa till något.
det förstår jag, inte hållt i något förut, men kan nog slänga in en hand om det skulle behövas, kan väll knappast skada tror jag xD släng iväg ett pm om det behövs.
Kör på! Bestäm ett datum och skapa en intressant tråd här på garaget och fb så ska du se att folk kommer Hade tänkt att köra på nå liknande i Hudik framöver!
Kör på! Bestäm ett datum och skapa en intressant tråd här på garaget och fb så ska du se att folk kommer Hade tänkt att köra på nå liknande i Hudik framöver!
Fixar du nåt i Hudik så lär man ju titta dit också, är ju inte direkt långt dit
Fixar du nåt i Hudik så lär man ju titta dit också, är ju inte direkt långt dit