Tack till alla som följt mig under året!Tog lite mer än 1 år att få bilen besiktigad å klar! så hädanefter kommer det komma upp bilder på smårenoveringar samt bilträffar å sånt :) fortsätter att lägga upp bilder här I projekt... Visa mer
Tackar så mycket! kul att du gillar bilden Köpte ett helt kit me både själva dosan+säkringar på cvi autoparts för ca 400 kr men en liknande dock billigare på biltema :p
pillat lite me amazon nu i värmen satte på sommardäck så ja slipper slita på vinterdäcken testa då även å hänga dit dom 6" breda fälgarna å ja tror de kan bli rätt bra dock ska dom lackas vita! måste även beställa nya fångband te bakaxeln
Nu är dom breddade fälgarna inne på lackering å får tbx nästa vecka nån gång hoppas ja! Dock får ja fortfarande int igång dom jävla belysingen till regskylten fast ja direkt kopplat de via ena bakljuset
prov monterade drag kroken i värmen nyss blir nog bra de där, vet dock int om ja ska köra utan kofångare bak elle int blir å köpa nya bultar imorn, å senare sen försöka få igång skyltbelysningen
En fråga bara Skulle byta hardyskiva på rattstången på min Amazon men såg att det går en liten liten stång igenom skivan så den går inte att få bort, hur får man bort den och hur får man dit den nya hardyskivan? Är det så på Duett och Pv? Och måste man demontera hela rattstången? :p
Jag är erfaren/stilig, och har vid ett flertal tillfällen iakttagits någorlunda nykter.